Державні реєстри України – це інформаційні ресурси, які зберігають документи та інші важливі відомості на електронних і паперових носіях. Також в реєстрах зберігаються справи та системи записів за встановленою формою, яку розробили реєстратори. У держреєстрах можна виконати сортування та пошук необхідних відомостей. Основні завдання реєстрів – облік і безпечне зберігання даних, їх видача або передача на вимогу.
Призначення державних реєстрів – простий і швидкий пошук необхідної інформації. Використання реєстрів допомагає вирішувати одразу кілька важливих завдань:
• оперативна робота з документацією;
• зберігання та захист даних від несанкціонованого доступу;
• простий і зручний пошук необхідної інформації;
• надання інформації на запит.
Державні реєстри ведуть в електронному вигляді. Завдяки цьому просто створювати та вести облік, а також отримувати доступ до інформації.
Доступ до більшості державних реєстрів мають усі громадяни України. Для початку роботи з реєстром може знадобитися реєстрація або авторизація. Деякі реєстри не вимагають цієї процедури й одразу готові надати відомості відповідно до запиту. Більшість реєстрів працює безкоштовно, але безкоштовний пошук може відрізнятися від надання відомостей з реєстру на платній основі.
Якщо ви хочете дізнатися повну інформацію про контрагента, який вас цікавить, то рекомендуємо вдатися до можливостей реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців. Ця база даних створена за підсумками аналізу більше сотні українських державних реєстрів. При зверненні до сервісу YouControl ви істотно заощадите час і отримаєте актуальну інформацію щодо контрагентів, які вас цікавлять.
Використовуючи можливості системи YouControl, ви отримаєте чітко структуроване досьє з 10 глав на будь-яку фізичну особу-підприємця або компанію. Кожна вкладка містить актуальні дані про поточний статус підприємця або організації, включаючи реєстраційні, податкові та судові дані, фінансову звітність і багато іншого.
Сервіс YouControl аналізує інформацію з відкритих і офіційних джерел, що дозволить провести власний аналіз і своєчасно дізнатися про судові справи, податкові заборгованості або банкрутство контрагента, який вас цікавить. За результатами досьє ви можете переконатися в порядності та відповідальності потенційних партнерів з бізнесу та прийняти правильне рішення.
Читайте також:
Теми 4 серпня 2020 р.
Електронні декларації чиновників та депутатів України в YouControl
Електронна декларація — це «звіт» платника податків про свої доходи. Звітувати належить підприємцям різних сфер діяльності. Причому навіть якщо доходи нульові — це потрібно відзначити в декларації. Хоча набагато змістовніші та корисніші для ділової розвідки та аналізу декларації чиновників і депутатів України. Цю інформацію використовують: • ЗМІ в журналістських розслідуваннях;
Теми 4 жовтня 2019 р.
Судові справи під контролем: як не пропустити засідання суду
Мало кому подобається влазити в судові суперечки. У наших краях досі прийнято намагатися вирішити всі питання в усному режимі. Однак, якщо вам все ж доведеться пройти через судове засідання, упевніться, що ви його не прогавите. Ще недавно громадяни України могли і не знати, що є учасниками судового процесу. Бувало, що сповіщення не доходило до адресата і він, природньо, пропускав будь-який розгляд своєї справи.
Теми 4 жовтня 2019 р.
Що таке статутний капітал і як він формується
Створюючи товариство з обмеженою відповідальністю, необхідно зібрати статутний капітал. Інакше вам не дадуть дозвіл на відкриття бізнесу. Формування статутного капіталу може сильно ускладнитися, якщо підійти до цього питання як-небудь, тому ми зібрали відповіді на головні питання з цього приводу. Статутний капітал (СК) – це грубо кажучи грошовий фундамент будь-якої компанії. Він виступає свого роду гарантією виконання зобов'язань перед клієнтами.