Україна
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 березня 2012 р. справа № 2а/0570/3052/2012
Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови:
Донецький окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Зеленова А.С.
при секретаріКобець О.А.
за участю:
представника позивача Шевченка Т.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Шахтарської обєднаної державної податкової інспекції до Товариства з обмеженою відповідальністю “Будівельник” про стягнення коштів з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» про стягнення коштів у розмірі 68604,63грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С»,
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Шахтарська обєднана державна податкова інспекція, звернулася до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю “Будівельник” про стягнення коштів з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» про стягнення коштів у розмірі 68604,63грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» /а.с.2/.
В обґрунтування позову позивач посилається на те, що станом на 07.03.2012 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» має заборгованість перед бюджетом зі сплати податку на додану вартість у сумі 68604,63грн.
Просить суд стягнути в бюджет України з рахунків товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» відкритих у банківських установах кошти в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 68604,63(шістдесят вісім тисяч шістсот чотири)грн.63коп. (код платежу 3014010100, р/р 31112029700093, в УДК у м. Шахтарську, ГУДКСУ в Донецькій області, ОКПО 37885550, МФО 834016. /а.с.2/.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викладеним в адміністративному позові, просив задовольнити позов.
Представник відповідача у судове засідання не зявився, про день, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином, надав суду заяву про розгляд справи без його участі, у якій позовні вимоги визнав у повному обсязі /а.с.37/.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши письмові докази, суд встановив наступне.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 03.02.2012 за №12943968 Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» зареєстровано в якості юридичної особи Шахтарською районною державною адміністрацією Донецької області та присвоєно код ЄДРПОУ33129594 /а.с.5-7/.
Відповідно до довідки про взяття на облік платника податків №47/10/28-114-2 від 03.02.2012 ТОВ «Будівельник-С» перебуває на обліку у Шахтарській обєднаній державній податковій інспекції з 05.04.2005 року за №122 /а.с.8/.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» зареєстровано в якості платника податку на додану вартість.
Відповідно до п. 57.1 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п.59.1 ст.59 ПКУ у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до 59.3. Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Податковий борг з податку на додану вартість у сумі 68604,63грн. виник відповідно до самостійно податних податкових декларацій з податку на додану вартість: від 19.12.11 №9012522257 на суму 41630грн., від 19.01.12 №9013883921 на суму 37233грн./а.с.17-19/.
31 грудня 2011 року Шахтарською обєднаною державною податковою інспекцією було сформовано та відправлено на адресу товариства з обмеженою відповідальністю податкову вимогу №8 , яка була отримана головним бухгалтером ТОВ «Будівельник-С» 05.01.2012 /а.с.11/.
02.02.2012 Шахтарською ОДПІ було прийнято рішення про опис майна ТОВ «Будівельник-С» у податкову заставу /а.с.12/.
03.02.2012 податковим керуючим ТОВ «Будівельник-С» складено акт опису майна ТОВ «Будівельник-С» №5/24-014-3 на суму 70500,00грн./а.с.13/.
Прийняті заходи податковим органом не призвели до погашення податкового боргу.
Станом на момент розгляду справи податковий борг з податку на додану вартість у сумі 68604,63грн. не сплачено.
Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен повинен сплачувати податки та збори у порядку і розмірах, встановлених законом.
Згідно п.п. 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобовязаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до Податкового кодексу України, податкове зобовязання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобовязання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку. Якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно виявляє помилки у показниках раніше поданої податкової декларації, такий платник податків має право надати уточнюючий розрахунок. Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо такі уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно виявлені.
Відповідно до п.14.1.157 ст. Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.
Податковий борг податкове зобовязання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобовязання.
Відповідно до ст. 2 Закону України від 04.12.1990 року № 509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні» зі змінами та доповненнями завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обовязкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі податки, інші платежі).
Відповідно до п.11 ст.10 вищезазначеного Закону державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Згідно п.п.20.1.18. п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України податковий орган має право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Пунктом 95.3 ст.95 Податкового кодексу України передбачено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Таким чином, у судовому засіданні встановлено та підтверджено матеріалами справи наявність податкового боргу з податку на додану вартість у розмірі 68604,63грн., який є несплаченим станом на дату розгляду справи, у вязку з чим позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 254, 257,263, Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Позов Шахтарської обєднаної державної податкової інспекції до Товариства з обмеженою відповідальністю “Будівельник” про стягнення коштів з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» про стягнення коштів у розмірі 68604,63грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» задовольнити.
Стягнути в бюджет України з рахунків товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник-С» відкритих у банківських установах кошти в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 68604,63(шістдесят вісім тисяч шістсот чотири)грн.63коп. (код платежу 3014010100, р/р 31112029700093, в УДК у м. Шахтарську, ГУДКСУ в Донецькій області, ОКПО 37885550, МФО 834016.
Вступна та резолютивна частини постанови прийняті у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 28 березня 2012 року в присутності представника позивача.
Постанова у повному обсязі складена та підписана 02 квітня 2012 року.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі відкладення складання постанови у повному обсязі апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Зеленов А. С.
Судове рішення № 22251800, Донецький окружний адміністративний суд було прийнято 28.03.2012. Форма судочинства - Адміністративне, форма рішення - Постанова. На цій сторінці ви зможете знайти важливі відомості про це судове рішення. Ми надаємо зручний та швидкий доступ до поточних судових рішень, щоб ви могли бути в курсі недавніх судових прецедентів. Наша база даних містить повний спектр необхідної інформації, дозволяючи вам зручно знаходити важливі відомості.
Це рішення відноситься до справи № 2а/0570/3052/2012. Компанії, які зазначені в тексті цього судового документа: