Ухвала суду № 23594149, 13.03.2012, Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дата ухвалення
13.03.2012
Номер справи
2а-15039/11/0170/4
Номер документу
23594149
Форма судочинства
Адміністративне
Компанії, зазначені в тексті судового документа
Державний герб України

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-15039/11/0170/4

13.03.12 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Кукти М.В.,

суддів Єланської О.Е. ,

Ілюхіної Г.П.

секретар судового засідання Фокіна Ю.В.

за участю сторін:

представник позивача, Кримського республіканського підприємства "Виробниче підприємство водопровідно-каналізаційного господарства м. Сімферополя"- ОСОБА_2, довіреність № 6 від 24.01.12

розглянувши апеляційну скаргу Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків в м. Сімферополі АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Циганова Г.Ю. ) від 19.12.11 по справі № 2а-15039/11/0170/4

за позовом Кримського республіканського підприємства "Виробниче підприємство водопровідно-каналізаційного господарства м. Сімферополя" (вул. Гурзуфська, 5,Сімферополь,Автономна Республіка Крим,95053)

до Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків в м. Сімферополі АР Крим (вул. М. Залки, 1/9,Сімферополь,АР Крим,95000)

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 19.12.2011 адміністративний позов Кримського республіканського підприємства "Виробниче підприємство водопровідно-каналізаційного господарства м. Сімферополя" до Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків в м. Сімферополі АР Крим про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення ,- задоволено.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків в м. Сімферополі АР Крим від 17.11.2011 року №0000864102 про зменшення Кримському республіканському підприємству "Виробниче підприємство водопровідно-каналізаційного господарства м. Сімферополя" (ідентифікаційний код 20671506) суми від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток за II квартал 2011 року на 996814,00 грн.

Не погодившись з даною постановою суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 19.12.2011 та прийняти нове рішення по справі.

У судовому засіданні представник позивача проти задоволення апеляційної скарги заперечував посилаючись на те, що постанова суду першої інстанції винесена з додержанням вимог діючого законодавства.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив.

Відповідно до частини 4 статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матеріального права.

Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування Окружним адміністративним судом АР Крим норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Апеляційним розглядом встановлено, що позивач по справі є юридичною особою та знаходиться на обліку у СДПІ ВПП в м. Сімферополі АР Крим.

Позивачем було подано до податкового органу декларацію з податку на прибуток за ІІ квартал 2011 року, у який визначено від'ємне значення об'єкту оподаткування податком на прибуток у сумі 326586 грн. Позивачем вказаний показник розрахований з урахуванням від'ємного значення об'єкту оподаткування попереднього податкового року (2010 року) у розмірі 996814 грн.

Податковим органом було проведено камеральну перевірку податкової декларації позивача, за її наслідками складено акт від 04.11.2011 року, №№ 418/41-2/20671506, за висновками якого було встановлено порушення платником податку абзацу другого пункту 3 підрозділу 4 розділу ХХ податкового Кодексу України, що призвело до завищення задекларованого від'ємного значення об'єкту оподаткування з податку на прибуток на 996814 грн.

На підставі акту перевірки відповідачем було винесене податкове повідомлення - рішення № 0000864102 від 17.11.2011 року про зменшення суми від'ємного значення об'єкту оподаткування податком на прибуток за ІІ квартал 2011 року на 996814 грн.

відповідач свій висновок про порушення правил оподаткування зробив на підставі того, що позивач вніс до складу від'ємного значення об'єкту оподаткування з податку на прибуток у 2 кварталі збитків за результатами 2010 року.

У Перехідних положень Податкового кодексу України, зазначено, що норми розділу ІІІ Кодексу засновуються під час розрахунків з бюджетом починаючи з доходів і витрат, що отримані і проведені з 1 квітня 2011 року, якщо інше не встановлено цим підрозділом. До сказаного терміну для цілей визначення податкового зобов'язання з податку на прибуток , у разі, якщо об'єкт оподаткування має від'ємне значення, застосовуються норми п. 6.1 ст. 6 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств".

У звітних податкових періодах 2010 року у складі валових витрат платника податку враховувалось 20 відсотків суми від'ємного значення об'єкта оподаткування з податку на прибуток, яке утворилось станом на 01.01.2010 року.

Так у І кварталі 2011 року сума збитків з податку на прибуток, які утворилися станом на 01.01.2010 року та не були враховані у складі валових витрат у 2010 року та збитки, які утворилися у 2011 році, включаються до складу валових витрат першого календарного кварталу 2011 року та відповідно стають від'ємним значенням І кварталу 2011 року, що відповідає статті 6.1 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", яка передбачає, що сума від'ємного значення об'єкта оподаткування попереднього податкового року включається до складу валових витрат першого календарного кварталу наступного податкового року, та стає витратами І календарного кварталу.

Починаючи з 2 кварталу 2011 року до доходів та витрат, що отримані і проведені з 01.04.2011 року, застосовуються норми Податкового кодексу України.

Перехідними положеннями Податкового кодексу України встановлено, що п. 150.1 ст. 150 цього Кодексу у 2011 році з урахуванням наступного, якщо результатом розрахунку об'єкта оподаткування платника податку з числа резидентів за підсумками першого кварталу 2011 року є від'ємне значення, то сума такого від'ємного значення підлягає включенню до витрат календарного кварталу 2011 року. Розрахунок об'єкта оподаткування за наслідками другого, другого і третього кварталів, другого - четвертого кварталів 2011 року здійснюється з урахуванням від'ємного значення, отриманого платником податку за перший квартал 2011 року, у складі витрат таких податкових періодів наростаючим підсумком до повного погашення такого від'ємного значення.

Положення статті 150 Податкового кодексу України, передбачено, що якщо результатом розрахунку об'єкта оподаткування платника податку з числа резидентів за підсумками податкового року є від'ємне значення, то сума такого від'ємного значення підлягає включенню до витрат першого календарного кварталу наступного податкового року. Розрахунок об'єкта оподаткування за наслідками півріччя, трьох кварталів та року здійснюється з урахуванням зазначеного від'ємного значення попереднього року у складі витрат таких податкових періодів наростаючим підсумком до повного погашення такого від'ємного значення.

Суд першої інстанції вірно дійшов висновку про те, що перехідні положення податкового кодексу України, не містять заборони на врахування у 2011 та 2012 роках збитків, яки виникли до 01.01.2011 року, та такі збитки повинні враховуватись у складі витрат поточних податкових періодів наростаючим підсумком до повного погашення від'ємного значення.

Зважаючи на наведене, колегія суддів дійшла висновку, що правова оцінка, яку дав суд першої інстанції обставинам справи, не суперечить чинному законодавству.

Судове рішення відповідає нормам матеріального та процесуального права, і не може бути скасовано чи змінено з підстав, що наведені в апеляційній скарзі, а тому постанова суду першої інстанції підлягає залишенню без змін, апеляційна скарга, задоволенню не підлягає.

Керуючись статтями 195, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків в м. Сімферополі АР Крим залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 19.12.11 по справі № 2а-15039/11/0170/4 залишити без змін

Ухвала суду набирає законної сили з моменту проголошення і може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки, передбачені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст судового рішення виготовлений 19 березня 2012 р.

Головуючий суддя підпис М.В. Кукта

Судді підпис О.Е.Єланська

підпис Г.П.Ілюхіна

З оригіналом згідно

Головуючий суддя М.В. Кукта

Часті запитання

Який тип судового документу № 23594149 ?

Документ № 23594149 це Ухвала суду

Яка дата ухвалення судового документу № 23594149 ?

Дата ухвалення - 13.03.2012

Яка форма судочинства по судовому документу № 23594149 ?

Форма судочинства - Адміністративне

Я не впевнений, що мені підходить повний доступ до системи YouControl. Які є варіанти?

Ми зацікавлені в тому, щоб ви були максимально задоволені нашими інструментами. Для того, щоб упевнитись в цінності і потребі системи YouControl саме для вас - замовляйте безкоштовну демонстрацію продукту. Також можна придбати доступ на 1 добу за 680 гривень.
Детальна інформація про ліцензії та тарифні плани.

В якому cуді було засідання по документу № 23594149 ?

У чому перевага платних тарифів?

У платних тарифах ви отримуєте іформацію зі 180 джерел даних, у той час як у безкоштовному - з 22. Також у платних тарифах доступно більше розділів даних та аналітичні інструменти миттєвої оцінки компаній, ФОП, та фізосіб.
Детальніше про різницю в доступах на сторінці тарифів.

Дані про судове рішення № 23594149, Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Судове рішення № 23594149, Севастопольський апеляційний адміністративний суд було прийнято 13.03.2012. Форма судочинства - Адміністративне, форма рішення - Ухвала суду. На цій сторінці ви зможете знайти необхідні відомості про це судове рішення. Ми забезпечуємо зручний та швидкий доступ до актуальних судових рішень, щоб ви могли бути в курсі недавніх судових прецедентів. Наша база даних включає повний спектр необхідної інформації, дозволяючи вам зручно знаходити необхідні відомості.

Судове рішення № 23594149 відноситься до справи № 2а-15039/11/0170/4

Це рішення відноситься до справи № 2а-15039/11/0170/4. Фірми, які зазначені в тексті цього судового документа:


Наша платформа підтримує пошук за різними критеріями, такими як регіон або назва суда. Також у персональному кабінеті є можливість докладного налаштування, що суттєво прискорює процес пошуку інформації. Це дозволяє продуктивно заощаджувати ваш час при отриманні необхідної інформації з реєстру судових рішень та інших офіційних джерел.

Попередній документ : 23594130
Наступний документ : 23594161