Рішення № 138551275, 27.07.2026, Харківський окружний адміністративний суд

Дата ухвалення
27.07.2026
Номер справи
520/22283/25
Номер документу
138551275
Форма судочинства
Адміністративне
Державний герб України Єдиний державний реєстр судових рішень

Харківський окружний адміністративний суд 61700, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

27 липня 2026 року № 520/22283/25

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мельникова Р.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» (вул. Велика Панасівська, буд.115, м. Харків, Харківський р-н, Харківська обл., 61052 ЄДРПОУ 36816973) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057 ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення №192808 від 01.08.2025 року про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, яким Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» (код ЄДРПОУ 36816973) визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податків;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Харківській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» (код ЄДРПОУ 36816973) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

В обґрунтування позовних вимог, позивачем зазначено, що рішення ГУ ДПС у Харківській області № 192808 від 01.08.2025 про відповідність ТОВ «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» критеріям ризиковості платника ПДВ є протиправним, оскільки прийняте з порушенням вимог Порядку № 1165. Позивач стверджує, що контролюючий орган не навів конкретних податкових накладних чи розрахунків коригування, подання яких для реєстрації та їх подальший моніторинг стали підставою для віднесення товариства до ризикових платників, а також не зазначив належної податкової інформації, яка б підтверджувала ризиковість господарських операцій. На думку позивача, сама лише наявність податкової інформації без дотримання визначеної Порядком № 1165 процедури не може бути підставою для прийняття такого рішення, що підтверджується практикою Верховного Суду. У зв`язку з цим позивач просить суд скасувати оскаржуване рішення та зобов`язати податковий орган виключити його з переліку ризикових платників ПДВ.

Ухвалою суду від 27.08.2025 прийнято адміністративний позов до розгляду та відкрито спрощене провадження в адміністративній справі.

Від представника відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував з підстав їх необґрунтованості, а також зазначив, що рішення № 192808 від 01.08.2025 про відповідність ТОВ «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» критеріям ризиковості прийнято Комісією ГУ ДПС відповідно до вимог Порядку № 1165, за результатами моніторингу податкових накладних та на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника ПДВ. Підставою для прийняття рішення стала наявність податкової інформації про відсутність у товариства достатніх матеріальних і трудових ресурсів, місць зберігання товарів, а також здійснення постачання за рахунок реєстраційного ліміту, сформованого внаслідок придбання товарів, не пов`язаних із господарською діяльністю. На думку відповідача, аналіз діяльності позивача свідчить про ризики маніпулювання показниками податкової звітності з ПДВ, можливі втрати бюджету та участь у схемах формування ризикового податкового кредиту. Крім того, відповідач вважає, що вимога про зобов`язання виключити позивача з переліку ризикових платників є втручанням у дискреційні повноваження податкового органу, а тому суд не вправі підміняти собою Комісію ДПС і приймати рішення, віднесені до її компетенції.

Відповідно до ч.5 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, проаналізувавши доводи позову та заперечень проти нього, суд встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» зареєстроване як юридична особа 19.11.2009. Основним видом діяльності товариства є будівництво житлових і нежитлових будівель (КВЕД 41.20). Крім того, відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, товариство здійснює інші види господарської діяльності, зокрема у сфері виробництва промислового обладнання, будівництва, інжинірингу, оптової торгівлі, інформаційних технологій, архітектури, науково-технічної діяльності та надання інших послуг.

26.12.2024 Комісією Головного управління ДПС у Харківській області прийнято рішення № 30769 про відповідність ТОВ «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» критеріям ризиковості платника податку на додану вартість за пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Як підстави для прийняття зазначеного рішення контролюючим органом визначено коди податкової інформації 03, 07, 11 та 14, а саме: відсутність необхідних матеріальних ресурсів для здійснення господарської діяльності, недостатню кількість трудових ресурсів, відсутність достатніх місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, а також постачання товарів (послуг) за рахунок реєстраційного ліміту, сформованого у зв`язку з придбанням товарів, не пов`язаних із господарською діяльністю.

З матеріалів справи вбачається, що з метою виключення з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, позивач подав до контролюючого органу письмові пояснення та підтвердні документи.

За результатами їх розгляду Комісією ГУ ДПС у Харківській області прийнято рішення № 192808 від 01.08.2025, яким ТОВ «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» повторно визнано таким, що відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. При цьому у зазначеному рішенні як підстави його прийняття наведено ті самі коди податкової інформації (03, 07, 11 та 14), що й у рішенні № 30769 від 26.12.2024.

Не погодившись із рішенням № 192808 від 01.08.2025, вважаючи його протиправним та необґрунтованим, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом про його скасування та зобов`язання відповідача виключити товариство з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості.

Суд, розглядаючи справу по суті заявлених позовних вимог, виходив з такого.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 61.1 статті 61 ПК України визначено, що податковий контроль це система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з підпунктом 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 ПК України податковий контроль здійснюється шляхом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.

Відповідно до пункту 71.1 статті 71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Згідно з пунктом 74.1 статті 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Пунктом 1 Порядку № 1165 визначено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пункту 2 Порядку № 1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Згідно з пунктом 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції, період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У рішенні про відповідність платника податку вимогам пункту 8 додатка 1 комісія регіонального рівня зазначає наявну інформацію, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, виявлену під час моніторингу господарських операцій, відображених у податкових накладних/розрахунках коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі, у тому числі податкових накладних/розрахунках коригування, реєстрацію яких зупинено.

При цьому не може бути підставою для розгляду питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 операція, відображена у податковій накладній/розрахунку коригування, дата реєстрації якої/якого у Реєстрі припадає на період, що перевищує 180 днів до дати прийняття рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 8 додатка 1 «Критерії ризиковості платника податку на додану вартість» до Порядку № 1165 визначено, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, у тому числі інвентаризаційні описи, рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів, робіт, послуг з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції, декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності, наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Спір у цій справі стосується правомірності рішень комісії регіонального рівня про відповідність платника податку на додану вартість пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Верховний Суд у постановах від 16 грудня 2020 року у справі № 340/474/20, від 05 січня 2021 року у справі № 640/10988/20, від 05 січня 2021 року у справі № 640/11321/20, від 19 листопада 2021 року у справі № 140/17441/20, від 30 листопада 2021 року у справі № 340/1098/20 сформував підхід, відповідно до якого рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості може бути предметом судового оскарження, а під час вирішення таких спорів суди мають досліджувати і надавати оцінку змісту оскаржуваного рішення, змісту протоколу засідання комісії, наданим контролюючим органом документам, порядку прийняття рішення та повноваженням комісії контролюючого органу.

Також у зазначених постановах Верховний Суд виходив з того, що контролюючий орган, приймаючи рішення з посиланням на наявну податкову інформацію, яка визначає ризиковість здійснення господарської операції, має обґрунтувати, на підставі якої саме інформації він дійшов такого висновку, та надати належні й допустимі докази на підтвердження цієї інформації.

Зазначений підхід є застосовним до спірних правовідносин.

Верховний Суд звертає увагу, що включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, хоча і є елементом превентивного автоматизованого моніторингу, однак має безпосередній вплив на можливість платника здійснювати господарську діяльність, зокрема через зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування та необхідність подання додаткових пояснень і документів.

Тому рішення комісії регіонального рівня має бути таким, щоб платник міг зрозуміти, які саме обставини стали підставою для висновку про його ризиковість, які операції визнані ризиковими, у який період вони здійснювалися, з якими контрагентами, за якими товарами чи послугами, а також які документи, на думку контролюючого органу, не підтверджують невідповідність платника критеріям ризиковості.

Як вбачається зі змісту наданих позивачем контролюючому органу пояснень, ТОВ «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» зазначає, що є торговельним підприємством, яке здійснює закупівлю, імпорт та подальшу реалізацію металевої продукції, а також у 2024 році виконувало підрядні роботи з будівництва фортифікаційних споруд із залученням субпідрядних організацій. На підтвердження реальності здійснення господарської діяльності позивач посилається на наявність орендованих офісних і складських приміщень, подання повідомлень за формою № 20-ОПП, укладення зовнішньоекономічних контрактів з іноземними постачальниками, митне оформлення імпортованої продукції, здійснення її оплати, укладення договорів поставки з державними органами, військовими частинами, органами місцевого самоврядування та іншими контрагентами, а також наявність документів, що підтверджують транспортування, реалізацію товару й виконання будівельних робіт. Крім того, позивач зазначає, що всі господарські операції відображені у бухгалтерському обліку, податкова звітність подавалася своєчасно, податкові зобов`язання, зокрема з ПДВ при імпорті, податку на прибуток, ПДФО, військового збору та ЄСВ, сплачувалися у встановлені строки, а податкова заборгованість відсутня.

Комісією ГУ ДПС з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН прийнято рішення від 01.08.2025 № 192808 про відповідність ТОВ «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» критеріям ризиковості платника податку на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Підставою прийняття даного рішення слугувала наступна податкова інформація: « 03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій наклади і й/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих орган; 07 - недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/ розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції); 11 - накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролю; 14 - постачання товарів/послуг за рахунок сформованого реєстраційного ліміту у зв`язку з придбанням товарів, не пов`язаних з господарською діяльністю платника податку».

Разом з тим, суд наголошує, що саме зазначення коду податкової інформації або відтворення загального змісту відповідного коду не є достатнім, якщо з рішення та матеріалів, на які посилається контролюючий орган, неможливо встановити конкретні фактичні підстави віднесення платника до переліку ризикових.

Водночас наявність у рішенні комісії кодів податкової інформації, типів операцій, періоду їх здійснення, кодів товарів/послуг, податкових номерів контрагентів і дат включення таких платників до переліку ризикових сама по собі не є достатнім підтвердженням обґрунтованості рішення про відповідність платника критеріям ризиковості.

У разі подання платником податку інформації та копій документів, які, на його переконання, свідчать про невідповідність критеріям ризиковості, контролюючий орган зобов`язаний не лише повторно зазначити попередньо сформовану податкову інформацію, а й надати оцінку поданим документам, визначити, які саме обставини вони не спростовують, та у разі необхідності зазначити, які документи не надані платником і могли б підтвердити невідповідність платника критеріям ризиковості.

Щодо кодів податкової інформації суд зазначає таке.

Сам факт придбання або постачання товарів чи послуг платникам, щодо яких прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості, може бути врахований контролюючим органом як елемент податкової інформації.

Водночас такий факт не є самодостатньою підставою для визнання ризиковим іншого платника податку без встановлення зв`язку відповідних операцій із ризиковістю саме його діяльності та без оцінки поданих ним документів.

Пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку стосується наявності податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування, а не лише формального факту наявності господарських відносин із платником, щодо якого прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості.

Отже, для застосування кодів податкової інформації контролюючий орган повинен не тільки зазначити податковий номер контрагента та дату його включення до переліку ризикових, а й обґрунтувати, чому саме операції позивача з таким контрагентом свідчать про ризиковість діяльності позивача, які обставини підтверджують такий висновок і чому подані платником документи не спростовують відповідну податкову інформацію.

Відтак, оскаржувані рішення не містять обґрунтованого мотиву віднесення позивача до переліку платників, які відповідають саме п.8 Критерію ризиковості, адже не вказано в якій саме поданій для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування визначено ризиковість здійснення господарської операції.

Отже, комісія податкового органу не дотрималась вимоги щодо чіткого визначення фактичної підстави для включення платника до ризикових, і посилається лише на факт наявності податкової інформації, без зазначення обґрунтувань ризикового статусу платника.

У контексті вказаного суд звертає увагу на позицію Верховного Суду викладену в постанові від 05.01.2021 у справі №640/11321/20, згідно якої вбачається, що комісія контролюючого органу має обґрунтувати свій висновок і надати належні та допустимі докази в підтвердження цих даних при прийнятті рішення, обґрунтованого тим, що в контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома в процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій.

Такі висновки суду також узгоджуються з правовою позицією викладеною у постанові Верховного Суду від 25.06.2026 у справі № 320/57228/24.

Таким чином, з огляду на викладене вище в сукупності, суд приходить до висновку, що відповідачем не доведено існування підстав для застосування до позивача п.8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризикових суб`єктів господарювання, у зв`язку з чим суд приходить до висновку про протиправність рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі у відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №192808 від 01.08.2025, що свідчить про наявність підстав для їх скасування.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на додану вартість, суд зазначає наступне.

Положеннями п.6 Порядку №1165 визначено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Враховуючи вказану норму, суд дійшов висновку, що оскільки рішення про визначення позивача таким, що відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, підлягають скасуванню, то зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, є належним і ефективним способом захисту порушеного права позивача. Крім цього, такий спосіб захисту є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений. Тому позовні вимоги у зазначеній частині також підлягають задоволенню.

Відповідно до положень ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно із приписами ч.1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням встановлених обставин, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Розподіл судових витрат здійснити в порядку ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 243-246, 250, 255, 257-262, 295, 297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» (вул. Велика Панасівська, буд.115, м. Харків, Харківський р-н, Харківська обл., 61052 ЄДРПОУ 36816973) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057 ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення №192808 від 01.08.2025 року про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, яким Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» (код ЄДРПОУ 36816973) визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податків.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Харківській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» (код ЄДРПОУ 36816973) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ПРОМ ГРУП» (вул. Велика Панасівська, буд.115, м. Харків, Харківський р-н, Харківська обл., 61052 ЄДРПОУ 36816973) сплачену суму судового збору у розмірі 2422 (дві тисячі чотириста двадцять дві) грн 40 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057, код ЄДРПОУ 43983495).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Мельников Р.В.

Часті запитання

Який тип судового документу № 138551275 ?

Документ № 138551275 це Рішення

Яка дата ухвалення судового документу № 138551275 ?

Дата ухвалення - 27.07.2026

Яка форма судочинства по судовому документу № 138551275 ?

Форма судочинства - Адміністративне

Я не впевнений, що мені підходить повний доступ до системи YouControl. Які є варіанти?

Ми зацікавлені в тому, щоб ви були максимально задоволені нашими інструментами. Для того, щоб упевнитись в цінності і потребі системи YouControl саме для вас - замовляйте безкоштовну демонстрацію продукту. Також можна придбати доступ на 1 добу за 680 гривень.
Детальна інформація про ліцензії та тарифні плани.

В якому cуді було засідання по документу № 138551275 ?

У чому перевага платних тарифів?

У платних тарифах ви отримуєте іформацію зі 180 джерел даних, у той час як у безкоштовному - з 22. Також у платних тарифах доступно більше розділів даних та аналітичні інструменти миттєвої оцінки компаній, ФОП, та фізосіб.
Детальніше про різницю в доступах на сторінці тарифів.

Інформація про судове рішення № 138551275, Харківський окружний адміністративний суд

Судове рішення № 138551275, Харківський окружний адміністративний суд було прийнято 27.07.2026. Форма судочинства - Адміністративне, форма рішення - Рішення. На цій сторінці ви зможете знайти корисні дані про це судове рішення. Ми надаємо зручний та швидкий доступ до актуальних судових рішень, щоб ви могли бути в курсі останніх судових прецедентів. Наша база даних включає повний спектр необхідної інформації, дозволяючи вам зручно знаходити корисні дані.

Судове рішення № 138551275 відноситься до справи № 520/22283/25

Це рішення відноситься до справи № 520/22283/25. Компанії, які зазначені в тексті цього судового документа:


Наша платформа дозволяє пошук за різними критеріями, такими як регіон або назва суда. Також у персональному кабінеті є можливість детального налаштування, що суттєво прискорює процес пошуку даних. Це дозволяє продуктивно заощаджувати ваш час при отриманні необхідної інформації з реєстру судових рішень та інших офіційних джерел.

Попередній документ : 138551272
Наступний документ : 138551277