№ 13698221, 09.02.2011, Chernivtsi District Administrative Court

Approval Date
09.02.2011
Case No.
2а-2470/101/11
Document №
13698221
Form of court proceedings
Administrative
Companies listed in the text of the court document
  • 1) UPRAVLINNIA DERZHAVNOHO KAZNACHEYSTVA U VYZHNYTSKOMU RAYONI HOLOVNOHO UPRAVLINNIA DERZHAVNOHO KAZNACHEYSTVA UKRAIENY U CHERNIVETSKIY OBLASTI
State Coat of Arms of Ukraine Єдиний державний реєстр судових рішень

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12год. 15хв. 09 лютого 2011 р. м. Чернівці Справа №2а-2470/101/11

Чернівецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Григораша В.О.;

при секретарі судового засідання Дячука Д.А.;

з участю:

представника прокуратури Мельничук Н.І.;

представника позивача Дутчак М.М.;

відповідача ОСОБА_3;

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом прокурора Вижницького району Чернівецької області в інтересах держави в особі: Державної податкової інспекції у Вижницькому районі Чернівецької області доОСОБА_3 про стягнення податку з власників транспортних засобів,-

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Вижницького району Чернівецької області в інтересах держави в особі: Державної податкової інспекції у Вижницькому районі Чернівецької області звернувся до суду з адміністративним позовом про стягнення заборгованості зі сплати податку з власників транспортних засобів у сумі 6690,00грн. В обґрунтування позовних вимог позивач з посиланням на Закон України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів" від 11.12.1991р. № 1963-ХІІ (далі - Закон №1963) зазначає, що відповідач не сплачує податок з власників транспортних засобів, чим завдає шкоду державним інтересам.

Представник прокуратури підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити, з підстав викладених в адміністративному позові.

Представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити, з підстав викладених в адміністративному позові.

Відповідач по суті заявлених до нього позовних вимог зазначив, що в звязку не використовуванням належного йому транспортного засобу МАЗ-53371, державний реєстраційний номер НОМЕР_1 через його технічну несправність він не сплачував платежів по податку з власників транспортних засобів. Просив суд відмовити в задоволенні позову.

Судом встановлені такі обставини та правовідносини.

Згідно довідки ВДАІ Вижницького району Чернівецької області, ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, житель АДРЕСА_1 є власником транспортного засобу: МАЗ-53371, д.н.з. НОМЕР_1 у 2008, 2009 та 2010 роках не пройшов технічний огляд зазначеного транспортного засобу та не сплатив податок з власників транспортних засобів (а.с.7-8).

Ст. 1 Закону України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів" від 09.04.1991р. №1963 (чинного на момент спірних правовідносин) передбачає, що платниками податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів є громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства, які здійснюють першу реєстрацію в Україні, реєстрацію, перереєстрацію транспортних засобів або мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні транспортні засоби, які відповідно до статті 2 цього Закону є обєктами оподаткування.

Обчислення податку з власників наземних транспортних засобів провадиться виходячи з обєму циліндрів або потужності двигуна кожного виду і марки транспортних засобів. Згідно розрахунків суми податку по фізичній особі ОСОБА_3, поданої ДПІ у Вижницькому районі Чернівецької області, заборгованість відповідача з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів за 2008рік становить - 2230,00грн.(а.с.10), за 2009рік становить - 2230,00грн.(а.с.11), за2010 рік становить - 2230,00грн.(а.с.12), що в загальній сумі за 2008-2010 роки становить - 6690,00грн.

Відповідно до ст.5 Закону №1963 податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів сплачується фізичними особами перед проведенням першої реєстрації в Україні, реєстрацією, перереєстрацією транспортних засобів, а також перед технічним оглядом транспортних засобів щорічно або один раз за два роки, але не пізніше першого півріччя року, в якому провадиться технічний огляд.

У разі виявлення юридичних або фізичних осіб, які не сплачували податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вони зобовязані сплатити податок не більше як за три попередні роки.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобовязаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

В судовому засіданні сторонами не заперечувався факт реєстрації автомобіля МАЗ-53371, д.н.з. НОМЕР_2 на ім'я ОСОБА_3 та підтверджується технічним паспортом НОМЕР_4 від 17.12.1996 року(а.с.16).

Згідно ч.3 ст.72 КАС України обставини, які визнаються сторонами, можуть не доказуватися перед судом, якщо проти цього не заперечують сторони і в суду не виникає сумніву щодо достовірності цих обставин та добровільності їх визнання.

Посилання представника відповідача в частині несплати податку з причин того, що вказаний транспортний засіб не експлуатувався, суд розцінює як безпідставні, виходячи з того, що за транспортні засоби, що не експлуатуються з будь - яких причин, податок сплачується на загальних підставах за повний рік, оскільки зазначений податок є майновим і має бути сплачений незалежно від того, експлуатується транспортний засіб чи ні.

Відповідно до п.1 та п.11 ст.10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції виконують такі функції: здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів; подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Відповідно п.п.1.3 ст.1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181-III (далі-Закон №2181) податковий борг (недоїмка) - це податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання;

П.п. 3.1.1. п. 3.1. ст. 3 Закону № 2181 передбачено, що активи платника податків можуть бути примусово стягнуті в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав. На час розгляду справи в суді заборгованість по податкових платежах ОСОБА_3 добровільно не погашена, а тому підлягає стягненню в судовому порядку.

За наведених обставин позовні вимоги щодо стягнення податкового боргу обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 11, 71, 72, 79, 86, 94, 158-163, 167 КАС України, суд , -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

2. Стягнути з ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3) на користь місцевого бюджету Вашківецької міської ради Вижницького району Чернівецької області р/р №33216808700009 в ГУДК України в Чернівецькій області, МФО 856135, код одержувача 23246100 заборгованість з податку з власників транспортних засобів за 2008-2010 роки у сумі - 6690,00 грн.

Порядок і строки оскарження постанови визначаються ст.ст. 185, 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанови суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя В.О. Григораш

Часті запитання

Який тип судового документу № 13698221 ?

Документ № 13698221 це

Яка дата ухвалення судового документу № 13698221 ?

Дата ухвалення - 09.02.2011

Яка форма судочинства по судовому документу № 13698221 ?

Форма судочинства - Administrative

Я не впевнений, що мені підходить повний доступ до системи YouControl. Які є варіанти?

Ми зацікавлені в тому, щоб ви були максимально задоволені нашими інструментами. Для того, щоб упевнитись в цінності і потребі системи YouControl саме для вас - замовляйте безкоштовну демонстрацію продукту. Також можна придбати доступ на 1 добу за 680 гривень.
Детальна інформація про ліцензії та тарифні плани.

В якому cуді було засідання по документу № 13698221 ?

У чому перевага платних тарифів?

У платних тарифах ви отримуєте іформацію зі 180 джерел даних, у той час як у безкоштовному - з 22. Також у платних тарифах доступно більше розділів даних та аналітичні інструменти миттєвої оцінки компаній, ФОП, та фізосіб.
Детальніше про різницю в доступах на сторінці тарифів.

Data about the court decision No. 13698221, Chernivtsi District Administrative Court

The court decision No. 13698221, Chernivtsi District Administrative Court was adopted on 09.02.2011. The procedural form is Administrative, and the decision form is . On this page, you will find important information about this court decision. We provide convenient and quick access to current court decisions so that you can keep up to date with the most recent court precedents. Our database covers the full range of information you need, allowing you to find necessary information easily.

The court decision No. 13698221 refers to case No. 2а-2470/101/11

This decision relates to case No. 2а-2470/101/11. Companies, which are mentioned in the text of this judgment:

  • 1) UPRAVLINNIA DERZHAVNOHO KAZNACHEYSTVA U VYZHNYTSKOMU RAYONI HOLOVNOHO UPRAVLINNIA DERZHAVNOHO KAZNACHEYSTVA UKRAIENY U CHERNIVETSKIY OBLASTI

Our system supports searching by various criteria, such as region or court name. In addition, exhaustive customisation in the personal account is possible, which significantly speeds up the process of searching for information. That allows you to productively save time when obtaining the necessary information from the register of court decisions and other official sources.

Previous document : 13698209
Next document : 13698223