Дата принятия
21.01.2019
Номер дела
160/8353/18
Номер документа
80024343
Форма судопроизводства
Административное
Государственный герб Украины

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 січня 2019 року Справа № 160/8353/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Тулянцевої І.В. розглянувши у м. Дніпрі в порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» до Відповідача-1 Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Відповідача-2 Державної фіскальної служби України про визнання дій протиправними, скасування рішень та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

07 листопада 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (код ЄДРПОУ 40725348) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Відповідача-1 Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Відповідача-2 Державної фіскальної служби України, в якому з урахуванням ухвали від 21.01.2019 року про виправлення описки, просить:

- визнати протиправними дії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856) щодо відмови у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (код ЄДРПОУ 40725348) та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856): від 12.07.2018 року №839044/40725348, від 13.07.2018 року №839868/40725348, від 13.07.2018 року №839871/40725348 про відмову у реєстрації податкових накладних №7 від 10.07.2017 року, №22 від 11.07.2017 року, №24 від 11.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197) внести до єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (код ЄДРПОУ 40725348) датою її фактичного отримання Державною фіскальною службою України.

В обґрунтування позову позивачем зазначено, що відповідно до приписів пункту 201.7 статті 201 Податкового кодексу України Товариством було складено податкові накладні №7 від 10.07.2017 року, №22 від 11.07.2017 року, №24 від 11.07.2017 року, які направлені 21.07.2017 року, 26.07.2017 року, 27.07.2017 року відповідно для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, однак позивачем було отримано квитанції про те, що податкові накладні прийнято, але їх реєстрація зупинена з підстав виявлення помилки: ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. Позивачем було направлено в електронному вигляді до ГУ ДФС повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовним податковим накладним із поданням первинних документів, однак, рішеннями комісій Відповідача-1 від 12.07.2018 року №839044/40725348, від 13.07.2018 року №839868/40725348, від 13.07.2018 року №839871/40725348 було відмовлено у реєстрації вказаних податкових накладних. На думку позивача, податковим органом протиправно зупинено реєстрацію податкових накладних та в подальшому відмовлено у їх реєстрації, оскільки надані первинні документи фінансово-господарської діяльності підприємства у повному обсязі підтверджують реальність здійснення операцій по спірним податковим накладним. З урахуванням наведеного, рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації є протиправними та підлягають скасуванню.

Ухвалою суду від 12.11.2018 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» залишено без руху з підстав невідповідності вимогам статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою суду від 27.11.2018 року у справі відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено до розгляду на 17.12.2018 року на 09:00 год.

Цією ж ухвалою відповідачу було надано строк для подання письмового відзиву на позовну заяву - протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

14 грудня 2018 року від Відповідача-2 Державної фіскальної служби України подано відзив на позов, який залучений до матеріалів справи та в якому зазначається, що Державна фіскальна служба України не вчиняла протиправних дій, які породжують, змінюють або припиняють права та обов'язки Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП». Щодо вимоги позивача про зобов'язання ДФС України зареєструвати податкові накладні, зазначив, що повноваження щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією податкового органу.

20 грудня 2018 року від Відповідача-1 - Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, надійшов відзив на позов, в якому зазначено, що за даними Єдиного реєстру податкових накладних відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація поданих позивачем податкових накладних зупинена. За результатами опрацювання СМКОР, системою виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарних позиціях згідно відповідних УКТ ЗЕД, зазначених в податкових накладних №7 від 10.07.2017 року, №22 від 11.07.2017 року, №24 від 11.07.2017 року. За результатами розгляду Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів та пояснень, наданих платником, прийнято Рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з причини надання платником документів, з порушенням терміну. За викладених обставин оскаржувані рішення є правомірними та такими, що прийняті відповідно до норм діючого законодавства та в установленому порядку, а вимоги позивача - безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Ухвалою суду від 21.01.2019 року виправлено описку, допущену в другому та третьому абзацах описової частини ухвали суду від 27.11.2018 року, шляхом зазначення ідентифікаційного коду позивача Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» - 40725348; Відповідача-1 Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - 39394856.

Згідно з ч. 1 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки (п. 1 ч. 3 ст. 205 КАС України).

Якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта (ч. 9 ст. 205 КАС України).

За правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності (частина 1 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України).

Відповідно до частини 1 статті 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Датою ухвалення судового рішення є дата його проголошення (незалежно від того, яке рішення проголошено - повне чи скорочене). Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення (частина 5 статті 250 Кодексу адміністративного судочинства України).

Дослідивши матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (код ЄДРПОУ 40725348) зареєстровано у якості юридичної особи та платника податку на додану вартість.

Згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами діяльності позивача є: Код КВЕД 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; Код КВЕД 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; Код КВЕД 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (основний); Код КВЕД 46.15 Діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами; Код КВЕД 46.63 Оптова торгівля машинами й устаткуванням для добувної промисловості та будівництва; Код КВЕД 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 33.20 Установлення та монтаж машин і устаткування.

Судом встановлено, що між ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ГРУПА «АРСЕНАЛ» укладено Договір поставки №УАЗГ-1005/17 щодо поставки продукції. Згідно з видатковою накладною №93 від 10.07.2017 року ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» в адресу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ГРУПА «АРСЕНАЛ» відвантажено товар та 21 липня 2017 року засобами електронного зв'язку з метою реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, подано для реєстрації податкову накладну №7 від 10.07.2017 року (а.с. 24), згідно з якою ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (постачальник) здійснює операцію з постачання товарів отримувачу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ГРУПА «АРСЕНАЛ» на загальну суму 39 078,15 грн., у тому числі ПДВ 6 513,02 грн. згідно з:

- УКТ ЗЕД 8483502000 за номенклатурою «Шків колінчастого валу мал.», кількість (об'єм, обсяг) - 6;

- УКТ ЗЕД 4009310000 за номенклатурою «Шланг гнучкий від бачка до головного циліндра довгий», кількість (об'єм, обсяг) - 371;

- УКТ ЗЕД 8413 за номенклатурою «Блок комутаційний (7 конт)», кількість (об'єм, обсяг) - 53;

- УКТ ЗЕД 8708929998 за номенклатурою «Гофра 45x150 (гнучка труба вихл.) 2-х слойна», кількість (об'єм, обсяг) - 5;

- УКТ ЗЕД 8708805590 за номенклатурою «Сайлентблок задньої балки», кількість (об'єм, обсяг) - 36;

- УКТ ЗЕД 4010310000 за номенклатурою «Ремінь поліклиновий 1,5 без гур», кількість (об'єм, обсяг) - 6;

- УКТ ЗЕД 4009110000 за номенклатурою «Патрубок системи опалення», кількість (об'єм, обсяг) - 132;

- УКТ ЗЕД 5609000000 за номенклатурою «Трос буксировочний (4мх5тх5см)», кількість (об'єм, обсяг) - 41;

- УКТ ЗЕД 5609000000 за номенклатурою «Трос буксировочний (6мх8тх7,5см)»; кількість (об'єм, обсяг) - 123;

- УКТ ЗЕД 8708 за номенклатурою «Опора подушка гумометалева кругла», кількість (об'єм, обсяг) - 6.

21.07.2017 року позивачем отримано квитанцію № 1 від ДФС України, згідно з якою 21.07.2017 року податкову накладну №7 прийнято, але реєстрація зупинена, оскільки виявлені помилки: «Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 8413, 8483... Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту «в» п.п.201.16.1. п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу».

10 липня 2018 року позивачем направлено повідомлення (а.с. 27) про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригувань, реєстрацію яких зупинено від 10.07.2018 року №1, з доданням належним чином оформлених копіями документів (як додатки до повідомлення), які підтверджують реальність господарських операцій, по якій було складено податкову накладну №7 від 10.07.2017 року, а саме: копія договору поставки №УАЗГ-1005/17 від 10.05.2017 року, копія рахунку на оплату №93 від 10.07.2017 року, копія видаткової накладної №93 від 10.07.2017 року, копія накладної-вимоги на відпуск матеріалів №93 від 10.07.2017 року, копія довіреності №17 від 10.07.2017 року, копія платіжного доручення №88 від 24.01.2018 року, копія товарно-транспортної накладної №Р93 від 10.07.2017 року, копія договору-доручення №10/07 з перевезення вантажів автомобільним транспортом від 10.07.2017 року, копія договору поставки №У-0311/16 від 03.11.2016 року, копія рахунку на оплату №49 від 17.04.2017 року, копія видаткової накладної №41 від 19.04.2017 року, копія довіреності №31 від 17.04.2017 року, копія договору суборенди від 10.05.2017 року, пояснювальна записка підприємства, що основним видом діяльності підприємства є роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (код КВЕД 45.32). Отримання відповідачем вказаних документів підтверджується квитанцією №2 (а.с. 28) про те, що документ прийнято до розгляду.

Суд також зазначає, що матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЕКОН» укладено Договір поставки №У-1007/17 щодо поставки продукції. Згідно з видатковою накладною №79 від 11.07.2017 року ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» на адресу ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЕКОН» відвантажено товар та відповідно до пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України після відвантаження товару, 26 липня 2017 року засобами електронного зв'язку з метою реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, подано для реєстрації податкову накладну №22 від 11.07.2017 року (а.с. 62), згідно з якою ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (постачальник) здійснює операцію з постачання товарів отримувачу ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЕКОН» на загальну суму 32 283,17 грн., у тому числі ПДВ 6 380,53 грн. згідно з:

- УКТ ЗЕД 3403199010 за номенклатурою «Мастило 10W40 АРІ SG 4L.», кількість (об'єм, обсяг) - 12;

- УКТ ЗЕД 3403199010 за номенклатурою «Мастило Літол-24. Люкс в тюбе», кількість (об'єм, обсяг) - 200;

- УКТ ЗЕД 2710199900 за номенклатурою «Олива гідравлічно-трансмісійна Stanley Tracta P 10w30, 208 л», кількість (об'єм, обсяг) - 3;

- УКТ ЗЕД 38100000 за номенклатурою «Тосол ГОСТ 9 кг», кількість (об'єм, обсяг) - 190.

26.07.2017 року позивачем отримано квитанцію № 1 від ДФС України (а.с. 64), згідно з якою 26.07.2017 року податкову накладну №22 прийнято, але реєстрація зупинена, оскільки виявлені помилки: «Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 3820… Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту «в» п.п.201.16.1. п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу».

11 липня 2018 року позивачем направлено повідомлення (а.с. 65) про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригувань, реєстрацію яких зупинено від 11.07.2018 року №1, з доданням належним чином оформлених копіями документів (як додатки до повідомлення), які підтверджують реальність господарських операцій, по якій було складено податкову накладну №22 від 11.07.2017 року, а саме: копія договору поставки №У-1007/17 від 10.07.2017 року, копія рахунку на оплату №2 від 11.07.2017 року, копія видаткової накладної №79 від 11.07.2017 року, копія накладної-вимоги на відпуск матеріалів №15 від 11.07.2017 року, копія довіреності №167 від 11.07.2017 року, копія платіжного доручення №481 від 12.07.2017 року, копія договору-доручення №10/07 з перевезення вантажів автомобільним транспортом від 10.07.2017 року, копія договору поставки №371 від 07.11.2016 року, копія видаткової накладної №3558 від 07.11.2016 року, копія довіреності №83 від 07.11.2016 року, копія товарно-транспортної накладної №3458 від 07.11.2016 року, копія договору суборенди від 10.05.2017 року, пояснювальна записка та інші, що підтверджується квитанціями за №№1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 від 11.07.2018 року. Отримання відповідачем вказаних документів підтверджується квитанцією №2 (а.с. 66) про те, що документ прийнято до розгляду.

Також, між ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» та ТОВ «ГІДРЕКС УКРАЇНА» укладено Договір поставки №У-1204/17 щодо поставки продукції. Згідно з видатковою накладною №205 від 11.07.2017 року ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» на адресу ТОВ «ГІДРЕКС УКРАЇНА» відвантажено товар. Оплата вартості товару відбулась 11.07.2017року та відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПКУ, 27 липня 2017 року засобами електронного зв'язку з метою реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивачем подано для реєстрації податкову накладну №24 від 11.07.2017 року (а.с. 99), згідно з якою ТОВ «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (постачальник) здійснює операцію з постачання товарів отримувачу ТОВ «ГІДРЕКС УКРАЇНА» на загальну суму 53 953,92 грн., у тому числі ПДВ 8 992,32 грн. згідно з:

- УКТ ЗЕД 8413308000 за номенклатурою «Гідронасос», кількість (об'єм, обсяг) - 1.

27.07.2017 року Позивачем отримано квитанцію (а.с. 100) від ДФС України, згідно з якою 27.07.2017 року податкову накладну №24 прийнято, але реєстрація зупинена з підставі виявлення помилки: «Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 8413... Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту «в» п.п.201.16.1. п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу».

11 липня 2018 року позивачем направлено повідомлення (а.с. 101) про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригувань, реєстрацію яких зупинено від 11.07.2018 року №1, з доданням належним чином оформлених копіями документів (як додатки до повідомлення), які підтверджують реальність господарських операцій, по якій було складено податкову накладну №24 від 11.07.2017 року, а саме: копія договору поставки №У-1204/17 від 12.04.2017 року, копія рахунку на оплату №102 від 06.07.2017 року, копія видаткової накладної №205 від 12.07.2017 року, копія накладної-вимоги на відпуск матеріалів №205 від 12.07.2017 року, копія довіреності №65 від 06.07.2017 року, копія платіжного доручення №101 від 11.07.2018 року, копія товарно-транспортної накладної №205 від 12.07.2017 року, копія договору-доручення №12/07 з перевезення вантажів автомобільним транспортом від 12.07.2017 року, копія контракту №ВОYEUAPG/17 від 06.03.2017 року, копія ВМД №110190/2017/504841 від 12.07.2017 року, копія СМR №494/3 від 07.07.2017 року, копія платіжного доручення №39 від 21.03.2017 року, копія платіжного доручення №70 від 01.06.2017 року, копія договору суборенди від 10.05.2017 року, пояснювальна записка та інші, що підтверджується квитанціями за №№1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 від 11.07.2018 року та отримана квитанція №2 про те, що документ прийнято до розгляду.

Рішеннями Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.2018 №839044/40725348 (а.с.22-23), від 13.07.2018 №839868/40725348 (а.с. 60-61), від 13.07.2018 №839871/40725348 (а.с. 97-98) відмовлено у реєстрації податкових накладних №7 від 10.07.2017 року, №22 від 11.07.2017 року, №24 від 11.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних із зазначенням підстави: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Не погодившись із вищезазначеними рішеннями, позивачем направлено скарги до Державної фіскальної служби України, однак, рішеннями комісій з питань розгляду скарг від 30.07.2018 року №21760/40725348/2, від 30.07.2018 року №21765/40725348/2, від 01.08.2018 року №22226/40725348/2 скарги залишені без задоволення, а рішення комісій ГУ ДФС без змін.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість вказаних висновків відповідача і винесених на підставі таких висновків спірних актів індивідуальної дії на відповідність вимогам ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, проаналізувавши положення законодавчих актів, якими врегульовані спірні правовідносини, суд при винесенні рішення виходить з наступного.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі ПК України), об'єктом оподаткування податком на додану вартість з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю та операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг, у відповідності до пункту 187.1 статті 187 ПК України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).

В розумінні пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету міністрів України №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пунктом 12 Порядку №1246 визначено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС (п. 14 Порядку №1246).

Аналогічні норми містить постанова Кабінету Міністрів України № 117 від 21 лютого 2018 року, якою затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Постанова №117).

Так, відповідно до пункту 12 Постанови №117, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Пунктами 13, 14 Постанови №117 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З аналізу викладених норм випливає, що у разі відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, можливо зупинення їх реєстрації.

Суд звертає увагу, що відповідно до пунктів 15-18, 20 Постанови №117, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/ розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/ розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

ДФС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку ДФС, якими можуть подаватися письмові пояснення та копії документів.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як вбачається з відзиву на позовну заяву, в обґрунтування своїх прийнятих рішень Відповідач-1 зазначив, що позивачем надано копії документів з порушенням терміну, визначеного пунктом 15 Порядку №117, а також при розгляді матеріалів по

податковим накладним №7 від 10.07.2017 року та №22 від відсутня інформація щодо наявності складу на момент придбання товарів, по податковій накладній №24 від 11.07.2017 року - відсутній документ, що визначає першу подію.

Судом встановлено, що датою виникнення податкового зобов'язання по податковій накладній №7 є 10.07.2017 року, що підтверджується видатковою накладною №93 від 10.07.2017 року. Таким чином, у Товариства право подання письмових пояснень та копій документів в розумінні п.15 Порядку №117 починається з 11.07.2017 року, а кінцевим днем строку подання зазначених документів є 10.07.2018 року, що і було здійснено позивачем, що підтверджується квитанцією за №1 від 10.07.2018 року, в якій зазначено, що документ доставлено до центрального рівня, та квитанцією №2 від 10.07.2018 року, в якій зазначено, що документ прийнято.

Датою виникнення податкового зобов'язання по податковій накладній №22 є 11.07.2017 року, що підтверджується видатковою накладною №79 від 11.07.2017 року. Таким чином, у Товариства право подання письмових пояснень та копій документів в розумінні пункту 15 Порядку №117 починається з 12.07.2017 року, а кінцевим днем строку подання зазначених документів є 11.07.2018 року. Так, згідно з квитанцією за №1 від 11.07.2018 року повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригувань, реєстрацію яких зупинено від 11.07.2018 року №1,з доданими належним чином оформлених копіями документів, доставлено до центрального рівня, та згідно з квитанцією №2 від 11.07.2018 року документ прийнято.

Датою виникнення податкового зобов'язання по податковій накладній №24 є 11.07.2017 року, що підтверджується видатковою накладною №205 від 11.07.2017 року. Таким чином, у Товариства право подання письмових пояснень та копій документів в розумінні пункту 15 Порядку №117 починається з 12.07.2017 року. Кінцевим днем строку подання зазначених документів є 11.07.2018 року. З метою виконання приписів Порядку №117 позивачем 11.07.2018 року було направлено на адресу ГУ ДФС повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригувань, реєстрацію яких зупинено від 11.07.2018 року №1,з доданням належним чином оформлених копіями документів (як додатки до повідомлення), які підтверджують реальність господарських операцій, по якій було складено податкову накладну №22, що підтверджується квитанціями за №1 від 11.07.2018 року, в якій зазначено, що документ доставлено до центрального рівня, та квитанцією №2 від 11.07.2018 року, в якій зазначено, що документ прийнято.

Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» у встановлений законодавством термін, тобто протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній, були подані до контролюючого органу письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 14 Порядку №117.

Крім цього, в наданих поясненнях детально описані факти виникнення податкових зобов'язань із зазначенням всіх належно оформлених документів, а також інформація про наявність складського приміщення.

Із урахуванням вищевикладеного, суд доходить висновку, що позивачем надано необхідні документи для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Однак, комісія Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, незважаючи на надання відповідних документів, прийняла оскаржувані рішення, якими відмовила в реєстрації податкових накладних.

Відповідно до пункту 21 Постанови №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Суд звертає увагу, що платником податку надано відповідні копії документів.

Окремо суд зазначає, що рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про відмову у реєстрації податкової накладної містить мотиви причин та підстав прийняття таких, а саме: надання платником податку копій документів , які складені з порушеннями.

Тому, у даному випадку відповідач-1 по справі обмежився лише загальною оцінкою наданих позивачем документів, не встановивши конкретно, які з них складені з порушенням законодавства, як зазначено у спірних рішеннях, і в чому саме полягають ці порушення.

Суд вважає, що контролюючий орган не може вимагати від позивача того, що не регламентовано нормою права.

Як свідчать матеріали справи, позивачем надано письмові пояснення, додані документи, на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, до якої застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України.

Отже, позиція відповідача-1 щодо ненадання позивачем письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, до якої застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України - є необґрунтованою.

Контролюючим органом не висувалась вимога щодо надання позивачем конкретних документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідачами не надано до суду доказів подання платником податку контролюючому органу копій документів, які складені з порушенням законодавства.

З урахуванням приписів частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що рішення від 12.07.2018 року №839044/40725348, від 13.07.2018 року №839868/40725348, від 13.07.2018 року №839871/40725348 про відмову у реєстрації податкових накладних №7 від 10.07.2017 року, №22 від 11.07.2017 року, №24 від 11.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняті не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є неправомірними, тому підлягають скасуванню.

При цьому, суд не вбачає підстав для задоволення позову в частині визнання протиправними дій Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо відмови у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП», оскільки саме спірні рішення, як кінцевий результат дій контролюючого органу, впливають на права, свободи та інтереси позивача, а тому суд приходить до висновку, що позивачем обрано невірний спосіб захисту, у зв'язку з чим суд відмовляє у задоволенні позову в цій частині.

Щодо позовних вимог про реєстрацію податкової накладної, слід зазначити, що відповідно до підпункту 201.16.4. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку №1246).

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДФС.

Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи і не спростовано відповідачами, надані позивачем документи підтверджували реальність здійснення господарських операцій по поданій податковій накладній. Документи складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

З метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд, зважаючи, спірні рішення про відмову в реєстрації податкових накладних підлягають скасуванню то, відповідно, з урахуванням положень підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201, пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, пункту 19, пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 року №1246, приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов'язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №7 від 10.07.2017 року, №22 від 11.07.2017 року, №24 від 11.07.2017 року.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин (частина 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно з частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З огляду на встановлені обставини, а також приймаючи до уваги те, що відповідачами не було надано до суду доказів правомірності прийняття оскаржуваних рішень, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню частково.

Розподіл судових витрат слід здійснити у відповідності до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись статтями 9, 73-78, 90, 139, 243, 246, 255, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Сімферопольська, будинок 17, код ЄДРПОУ 40725348) до Відповідача-1 Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (місцезнаходження: 49047, м. Дніпро, вул. Симферопольська, буд. 17-А, код ЄДРПОУ 39394856), Відповідача-2 Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197), про визнання дій протиправними, скасування рішень та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.2018 року №839044/40725348 про відмову у реєстрації податкової накладної №7 від 10.07.2017 року, від 13.07.2018 року №839868/40725348 про відмову у реєстрації податкової накладної №22 від 11.07.2017 року, від 13.07.2018 року №839871/40725348 про відмову у реєстрації податкової накладної №24 від 11.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, виписані Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (код ЄДРПОУ 40725348) №7 від 10.07.2017 року, №22 від 11.07.2017 року, №24 від 11.07.2017 року датою їх фактичного отримання.

В частині інших позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Сімферопольська, будинок 17, код ЄДРПОУ 40725348) за рахунок бюджетних асигнувань Відповідача-1 Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (місцезнаходження: 49047, м. Дніпро, вул. Симферопольська, буд. 17-А, код ЄДРПОУ 39394856) судові витрати у розмірі 3524,00 грн. (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривні нуль копійок).

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНАГРУП» (49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Сімферопольська, будинок 17, код ЄДРПОУ 40725348) за рахунок бюджетних асигнувань Відповідача-2 Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197) судові витрати у розмірі 3524,00 грн. (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривні нуль копійок).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, встановлені статтями 295 та 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.В. Тулянцева

Часті запитання

Який тип судового документу № 80024343 ?

Документ № 80024343 це Решение

Яка дата ухвалення судового документу № 80024343 ?

Дата ухвалення - 21.01.2019

Яка форма судочинства по судовому документу № 80024343 ?

Форма судочинства - Административное

Я не впевнений, що мені підходить повний доступ до системи YouControl. Які є варіанти?

Ми зацікавлені в тому, щоб ви були максимально задоволені нашими інструментами. Для того, щоб упевнитись в цінності і потребі системи YouControl саме для вас - замовляйте безкоштовну демонстрацію продукту. Також можна придбати доступ на 1 добу за 680 гривень.
Детальна інформація про ліцензії та тарифні плани.

В якому cуді було засідання по документу № 80024343 ?

У чому перевага платних тарифів?

У платних тарифах ви отримуєте іформацію зі 180 джерел даних, у той час як у безкоштовному - з 22. Також у платних тарифах доступно більше розділів даних та аналітичні інструменти миттєвої оцінки компаній, ФОП, та фізосіб.
Детальніше про різницю в доступах на сторінці тарифів.

Сведения о судебном решении № 80024343, Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Судебное решение № 80024343, Дніпропетровський окружний адміністративний суд было принято 21.01.2019. Форма судопроизводства - Административное, форма решения – Решение. На этой странице вы сможете найти важные сведения об этом судебном решении. Мы предоставляем удобный и быстрый доступ к текущим судебным решениям, чтобы вы могли быть в курсе недавних судебных прецедентов. Наша база данных содержит полный спектр необходимой информации, позволяя вам удобно находить важные сведения.

Судебное решение № 80024343 относится к делу № 160/8353/18

то решение относится к делу № 160/8353/18. Юридические лица, указанные в тексте настоящего судебного документа:


Наша система поддерживает поиск по разным критериям, таким как регион или название суда. Также в личном кабинете есть возможность подробной настройки, что существенно ускоряет процесс поиска данных. Это позволяет эффективно экономить ваше время при получении необходимой информации из реестра судебных решений и других официальных источников.

Предыдущий документ : 80024342
Следующий документ : 80024345