Справа № 2а/2570/95/2011
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 січня 2011 р.м. Чернігів
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючої судді Бородавкіної С.В.
при секретарі Галенко Р.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Чернігові, без фіксації судового процесу, в порядку ч. 1 ст. 41 КАС України, справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у м.Чернігові до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу,-
В С Т А Н О В И В :
06.01.2011 року позивач звернувся до суду з позовом до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 і просить стягнути з відповідача податковий борг в сумі 170,00 грн. мотивуючи тим, що відповідач є платником податків та зобов'язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законодавством терміни.
Представник позивача надіслав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності та позовні вимоги просив задовольнити в повному обсязі.
Відповідач в судове засідання не з'явився, про день, час та місце слухання справи повідомлявся завчасно, причини неявки суду не повідомив та заперечень на позов не подав. За таких обставин суд вважає за можливе розглянути спір по суті на підставі наявних у справі доказів.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню виходячи з наступних підстав:
27.09.2005 року Виконавчим комітетом Чернігівської міської ради зареєстровано в якості фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, який перебуває на обліку в Державній податковій інспекції у м. Чернігові як платник податків з 09.01.2004 року (а.с.5).
Відповідно до п.3 ч.1 ст. 9 Закону України „Про систему оподаткування" від 25.06.1991 року № 1251-XII, платник податків зобов'язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законодавством терміни.
Відповідно до п. 1.2, 1.3 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ, податкове зобовязання зобовязання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів. Податковий борг (недоїмка) це податкове зобовязання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобовязання.
Відповідач несвоєчасно і не в повному обсязі вносить податки до бюджету. Згідно розрахунку позивача податковий борг з податку на додану вартість станом на 23.12.2010 складає 170,00 грн.
06.06.08 р. працівниками ДПІ у м.Чернігові проведено перевірку фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 з питань своєчасності подання декларації з податку на додану вартість за І квартал 2008 року, про що було складено акт №315/17-419/НОМЕР_1.
Перевіркою було встановлено, порушення п.п. «а», «б» п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
На підставі акта перевірки позивачем було прийняте податкове повідомлення-рішення №0002351740/0 від 10.07.08 р., яким визначено суму штрафних санкцій (а.с.7).
Відповідно до п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року; г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.
Відповідно до п.п.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Відповідно до 6.2.1 п. 6.1 ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Згідно п.п. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" перша податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання; друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки.
На виконання вимог ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" з метою погашення податкового боргу податковим органом направлено першу податкову вимогу від 09.09.2008 року № 1/7911, яка не була отримана відповідачем, про що було складено акт встановлення факту повернення податкової вимоги від 13.10.08 р. (а.с.10) та другу податкову вимогу № 2/9523 від 12.11.2008 р., яка не була отримана відповідачем, про що було складено акт встановлення факту повернення податкової вимоги від 08.01.09 р. (а.с.9).
Відповідно до вимог статті 3 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позов задовольнити.
Стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 податковий борг з податку на додану вартість в сумі 170,00 грн. за рахунок його активів та перерахувати на р/р 31110029700002, код платежу 14010100, одержувач: Державний бюджет, код ЄДРПОУ 22825965, банк одержувач: ГУДК України в Чернігівській області, МФО 853592.
Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтями 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Бородавкіна С.В.
Судебное решение № 64596253, Чернігівський окружний адміністративний суд было принято 27.01.2011. Форма судопроизводства - Административное, форма решения – . На этой странице вы сможете найти полезные данные об этом судебном решении. Мы предоставляем удобный и быстрый доступ к текущим судебным решениям, чтобы вы могли быть в курсе недавних судебных прецедентов. Наша база данных включает полный спектр необходимой информации, позволяя вам легко находить полезные данные.
то решение относится к делу № 2а/2570/95/2011. Компании, указанные в тексте настоящего судебного документа: