YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
  • Рішення
  • Продукти
  • Ресурси
  • Компанія
  • Тарифи

Не знаєте з чого почати?

Наш консультант допоможе підібрати правильне рішення відповідно до ваших задач

Замовити дзвінок

Професійний розвиток з YouControl

Експертні дослідження, вебінари на найактуальніші теми, професійні курси з бізнес-розвідки та багато іншого

Читати дослідження YC
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

Вебінар 2 березня 2020 р.

Автоматизація та відкриті дані для HR: рутини менше, ефективності більше

Поділитися:
Автоматизація та відкриті дані для HR: рутини менше, ефективності більше

Як використати сучасні технології та відкриті дані, щоб рекрутер міг зосередитися на інтелектуальній роботі, а не на рутинних завданнях? Як це допоможе роботодавцям загалом? Відповіді – у вебінарі від YouControl “Моніторинг і перевірка співробітників”.

Машина має працювати. Людина має думати”, – такий девіз технологічного гіганата IBM розставляє дуже чіткі пріоритети. Довести його правильність можна на прикладі багатьох сферах діяльності, та зупинимося на одній. У галузі рекрутингу можна автоматизувати багато процесів і дати можливість HR-спеціалісту займатися цікавими аналітичними, креативними завданнями. Тим більше, що на сьогодні роботи, чат-боти та інші продукти, що працюють на умовному штучному інтелекті, давно перейшли із чогось неймовірного практично в буденне. Саме вони і можуть взяти на себе тисячі годин рутини рекрутера. Зокрема, це стандартні відповіді на питання, домовленості про час співбесід, інші обов'язкові інформуючі комунікації, оцінка рівня володіння мовами, скоринги за обраними критеріями тощо.

Як саме автоматизована перевірка кандидатів перед співбесідою допоможе HR-відділу у якісному підборі кадрів? Наскільки етично та навіщо моніторити працівників? Про це на вебінарі від YouControl “Моніторинг і перевірка співробітників” розповіли Анна Приходько,  керівниця HR-відділу YouControl, та Володимир Дем'яненко, CEO IT-компанії D2.

Співбесіда: роботу – рутину, рекрутеру – глибину 

За досвідом експертів, 80% різної “monkey job” можна перекласти на міцні запрограмовані плечі віртуального асистента. Наприклад, він відфільтрує претендентів, котрі зовсім не підходять, ще на початковому етапі підбору. HR-спеціалісту потрібно буде далі поглиблено працювати лише з тими кандидатами, які пройшли скрінінг робота-помічника. Так вони зможуть більше зосередитися на конкретних компетенціях потенційного працівника, а не на розпитуванні анкетних відомостей, що часто займає більшу частину співбесіди. Це збереже час не лише рекрутеру, але й кандидату.

Як це відбувається на практиці? Кандидат побачив на одному із сайтів з пошуку роботи вакансію, яка його зацікавила, і відгукнувся на неї. Ця інформація потрапляє не до рекрутера, а до віртуального асистента, який за певним алгоритмом опитує кандидата: уточнює ім’я, дату народження, ІПН. Також він може поставити кілька питань для оцінки професійних чи кваліфікаційних вимог, які є обов'язковими для посади, або уточнити наявність необхідних ліцензій та дозволів для роботи.

За даними, які надає боту кандидат, легко отримати розширене досьє на нього, зокрема завдяки модулю “Фізичні особи” в YouControl. Так, можна дізнатися, чи є у нього відкритий ФОП, чи має він борги (перед податковою, ФГВФО чи через несплату аліментів), яка його судова історія, чи не перебуває у розшуку тощо. Дізнавшись заздалегідь цю інформацію, рекрутер може вирішити: кликати людину на співбесіду чи у цьому не буде сенсу з огляду на її біографію. Адже, наприклад, якщо вона вчасно виконує зобов’язання, не має боргів – вона з великою вірогідністю відповідальна, не буде порушувати дедлайни чи інші домовленості. А якщо її затримали в нетверезому стані за кермом – це може говорити про її неготовність слідувати нормам і правилам. 

Тут є застереження: не потрібно робити поспішних висновків, адже за вказаними даними у модулі фізосіб YouControl можуть “підтягнутися” факти про повних тезок. Однак додаткові дані (адреса, ІПН тощо), а не лише ПІБ чи дата народження, дадуть змогу уточнити цей момент щодо деякої інформації. Якщо ж зібрані відомості можна трактувати по-різному, то краще вже на співбесіді уточнити у кандидата, про що мова, як склалася та чи інша ситуація. 

Загалом отримані з відкритих джерел дані – один із найкращих способів для рекрутера підготуватися до розмови, розставити правильні акценти та сформулювати влучні питання, а не йти лише за інтуїцією. За допомогою цих даних проаналізувати як самого кандидата, так і досьє на компанії – попередні місця роботи кандидата. 

Наприклад, в компанію прийшов кандидат, який серед своїх цінностей вказує бажання розвивати країну, формувати в ній прозоре бізнес-середовище. Але на питання, чому раніше він працював у не дуже благонадійних компаніях, він відповідає, що то просто була потреба заробітку. З такого діалогу стає зрозуміло, що цінності кандидата є досить сумнівними, а слова і справи – розходяться. 

Кандидату: перевір роботодавця і самого себе!

Відкриті дані та системи, які допомагають їх збирати і систематизувати, стануть у нагоді не лише рекрутеру, а й кандидату. Останній може перевірити як представника компанії, який його запрошує на співбесіду, так і потенційного роботодавця. Кандидат має можливість дізнатися, як довго підприємство працює на ринку та в якій галузі, чи не має боргу перед податковою або щодо виплати заробітної плати, чи не фігурує в гучних судах і чи не знаходиться під санкціями тощо. Також людина може поцікавитися, хто керівник компанії і яка його репутація у мережі (відгуки, публікації у ЗМІ). 

Кандидат також може самостійно знайти, яка є інформація про нього самого у відкритих джерелах. Є випадки, коли десь у реєстрах містяться застарілі чи неточні дані, які можуть створити йому негативний образ і стати причиною відмови у працевлаштуванні. До таких ситуацій варто підготуватися заздалегідь, адже потрібно розуміти: якщо ви не користуєтеся відкритими даними, це не означає, що інші теж ігнорують таку можливість. 

Відкриті дані для HR: як використати по-максимуму? 

Один із додаткових варіантів використання відкритих даних для  HR-спеціалістів – комбінувати їх із внутрішньою інформацією компанії та аналізувати в комплексі. Наприклад, працівник був соціально активним, а згодом це різко змінилося. Або ж у нього почалися конфлікти, він абстрагувався від колективу і компанії. Все це може свідчити про особисті проблеми. Одна із ситуацій: працівник розлучається (про що можна дізнатися із відкритих джерел за судовими справами) і цей стрес відображається на його поведінці та роботі. Отримавши таку інформацію, HR-менеджер може порадити керівнику певний час підтримати колегу, бо у нього складний період (не вдаючись в подробиці). Такий підхід підвищить лояльність працівника, і він за це віддячить компанії. 

Технології та відкриті дані можуть також допомогти у вирішенні ще однієї актуальної для ринку праці проблеми – вікової дискримінації кандидатів, старших за 40 років. Законодавчо, звичайно, її не існує, але на практиці, на превеликий жаль, вона є. Часто у рекрутера через рутинні процеси немає часу оцінити аналітичні чи інші важливі компетенції потенційного співробітника. Однак спрацьовує кліше, що у людей після 40 років зменшується швидкість роботи, мислення, реакції. Хоча, як показує практика, у таких кандидатів більший соціальний капітал та досвід, вони більше цінують роботу, стабільніші. При цьому мисленнєва стабільність, гнучкість у них все на такому ж високому рівні, як і раніше. 

Поповнення колективу людьми різного віку лише збагатить команду. Та рекрутерам через велику кількість рутинних задач та високий темп праці, психологічне навантаження легше “відмітати” на перший помилковий погляд непрохідних кандидатів. Вивільнений час, допоможе рекрутеру не робити таких помилкових суджень та розширить коло потенційних претендентів, що, в свою чергу, прискорить закриття вакансій. Якщо перекласти буденні процеси на автоматизовані системи, питання можна легко вирішити: не лише знайти хорошого працівника старшого віку, а й допомогти колективу налагодити спілкування між різними поколіннями. А останнє ще й вкрай важливо не лише на рівні роботодавців, а й в більш широкому – культурному плані, на рівні суспільства.

Дивіться повний запис вебінару: 

Поділитися:

Читайте також:

Статті 31 грудня 2021 р.

Україна trend-setter відкритих даних Європи: яка роль бізнесу?

Напередодні новорічних свят Європейський портал відкритих даних опублікував результати щорічного дослідження Open Data Maturity 2021. Цього року Україна піднялася на 11 позицій в рейтингу і закріпилася на 6-му місці серед 34 країн Європи, з почесним статусом trend-setter. Рівень зрілості сфери відкритих даних – 94%. Чи все так чудово в Україні з відкритими даними насправді та як бізнес здатен впливати на розвиток цієї сфери ‒ розповів виданню Мind засновник і СЕО YouControl, Сергій Мільман

Новини 10 грудня 2021 р.

YouControl запустив безоплатний інструмент з перевірки учасників закупівель в один клік

З 1 січня 2022 року вступають в силу зміни до Закону України "Про Публічні закупівлі". До уповноважених з публічних закупівель застосовуватиметься персональна відповідальність: від штрафів до позбавлення волі. Для уникнення таких ситуацій, підвищення ефективності тендерних закупівель та здійснення громадського контролю, фахівці YouControl розробили спеціальний інструмент ‒ "Аналіз тендерів".

Новини 9 грудня 2021 р.

"Аналіз тендерів": ідеальний інструмент перевірки публічних закупівель від YouControl

"Аналіз тендерів" – новий безоплатний інструмент YouControl для перевірки учасників тендерів, виявлення несумлінних компаній та проведення чесних та вигідних закупівель.   Ініціатор публічних закупівель має перевіряти учасників на відповідність до вимог закону.  Для належної перевірки потрібна інформація з відкритих та доступних джерел, отримання якої з розрізнених реєстрів займає багато часу.

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’