Повідомити про помилку або ідею

Зареєструйтесь та отримайте 24 години безкоштовного доступу

14 серпня 2017 р.

Повний гайд системою YouControl: як користуватись інструментом «Автоматичний моніторинг»

Повний гайд системою YouControl: як користуватись інструментом «Автоматичний моніторинг»

Автоматичний моніторинг — робот, який слідкує за цікавими вам компаніями, відстежує зміни у відкритих реєстрах та формує для вас звіт за цими змінами.

Для початку роботи перейдіть до інструменту «Моніторинг». Ви можете зробити це з вашої головної робочої панелі Мій YouControl.




Також ви зможете перейти до моніторингу через головне меню (кнопка праворуч від пошукового рядка зверху екрану).




В моніторингу ви можете робити дві ключові дії: додавати контрагентів та сортувати їх за списками (блок «Моніторинг (Контрагенти)») та переглядати результати моніторингу (блок «Історія моніторингу»).

 

Блок «Моніторинг (Контрагенти)»

 

Якщо ви вперше користуєтесь моніторингом, ви побачите, що у вас не додано жодного контрагента та створено лише один список “За замовчуванням”. Зараз необхідно додати всі компанії, за якими ви хочете стежити, до моніторингу.

Натисніть на кнопку “Створити новий список”. Він з’явиться праворуч із назвою “Новий список 1”. Цифра “0” — кількість контрагентів у ньому. Для налаштування списку натисніть піктограму коліщатка біля назви.




Натисніть “Перейменувати список”, введіть назву списку та повторно натисніть “Перейменувати список”.




Для зміни кольору списку ще раз перейдіть до налаштувань та оберіть колір з випадаючого меню (колір обирайте на ваш смак).




Тепер додайте контрагентів до списку. Для цього натисніть на піктограму “+”. Введіть код ЄДРПОУ цікавого вам контрагента та натисніть “Додати”. Також ви можете додати декілька контрагентів одразу: для цього потрібно створити текстовий файл з переліком їх кодів ЄДРПОУ та завантажити файл до системи.




Повторюйте процедуру створення списків та додавання до них контрагентів, поки всі цікаві вам компанії не будуть додані та відсортовані.




Натисніть на назву списку і ви побачите контрагентів, що у ньому знаходяться.




Якщо ви хочете перенести контрагента до іншого списку або видалити з моніторингу, оберіть його за допомогою чекбокса та натисніть на кнопку з потрібною дією.




Також ви можете додавати або видаляти контрагента зі списку моніторингу прямо з його досьє.


 

Блок «Історія моніторингу»

 

В цьому блоці знаходяться всі зміни, які робот знайшов у реєстрах. Ви можете побачити записи від тієї дати, коли ви додали контрагента.

Фільтри моніторингу
Якщо вам потрібні зміни у всіх контрагентів за певний період, зміни за конкретними реєстрами чи зміни у контрагентів з конкретного списку — скористайтесь панеллю фільтрів. Комбінуйте фільтри так, як вам потрібно, щоб отримати найбільш точний результат.



Ви можете прибирати фільтри по одному або скинути все до налаштувань за замовчуванням (показувати все), натиснувши “Очистити фільтр”.


Сортування за компанією
Якщо вам хочеться подивитись всі записи лише однієї компанії, введіть її код ЄДРПОУ у віконце на панелі фільтрів або натисніть на піктограму “воронки” біля назви компанії (код буде введений автоматично).




Режим відкладених записів
Якщо ви хочете відмітити певні зміни, щоб потім повернутись до них та розглянути більш ретельно, ви можете використати режим відкладених записів.

Для цього потрібно натиснути на піктограму піна в рядку з необхідною зміною, щоб її відмітити.




Коли вам захочеться переглянути всі відкладені записи, увімкніть режим відкладених записів за допомогою перемикача на панелі фільтрів.




Отримання моніторингу на електронну адресу
Нагадуємо: щоденно на вашу електронну пошту буде надходити лист із змінами, які робот знайде за добу за всіма вашими списками контрагентів. Лист з моніторингом виглядає ось так:




Якщо ви хочете щоб такий лист приходив не тільки на вашу адресу, яку ви зазначили під час реєстрації в системі YouControl, а наприклад ще вашим колегам, ви можете додати адреси для отримання моніторингу.

Для цього скористайтесь головним меню та зайдіть до вашого особистого кабінету.




В особистому кабінеті оберіть вкладку “Мій акаунт”, введіть додаткові електронні адреси, на які також приходитиме моніторинг та натисніть “Зберегти”.

 

 

Про те, як працює автоматичний моніторинг і як його налаштувати, подивіться відео-кейс від засновника компанії Сергія Мільмана:


Інші новини