Зареєструйтесь та отримайте 24 години безкоштовного доступу

увійти реєстрація

09 лютого 2017

Автоматичний вартовий: як моніторинг рятує ваш бізнес

повернутись до списку новин поділитися новиною
Автоматичний вартовий: як моніторинг рятує ваш бізнес
Ми продовжуємо серію публікацій, які спрямовані на те, щоб користувачам було ще більш зрозуміло, як найкраще використовувати потужності системи YouControl.

Сьогодні ми спробуємо розібратись з автоматичним моніторингом. Користувачі отримають відповіді на питання:
1. Кого необхідно моніторити і чому.
2. Як налаштувати в себе автоматичний моніторинг.

Ми абсолютно впевнені, що завчасне попередження про можливі загрози здатне врятувати бізнес. Принаймні вберегти від суттєвих грошових та репутаційних втрат. Історії, які ми наводимо, — реальні та відбулись із нашими клієнтами. На їх прохання ми не будемо розкривати назви компаній.

Отже, YouControl рекомендує обов’язково моніторити:
1. Власну компанію
2. Ключових постачальників
3. Великих клієнтів
4. Основних конкурентів
5. Банк, в якому зберігаються гроші підприємства.

Розглянемо детальніше, чому саме ці категорії контрагентів необхідно поставити на моніторинг просто зараз.



Власна компанія

Кожен керівник розуміє, наскільки критично є тримати постійний контроль над власним бізнесом. Наймаючи професіоналів, керівники іноді повністю покладаються на їх компетентність та щирість. Практика доводить, що іноді це призводить до зловживань.

Приклад реального використання:
Директор компанії N отримав лист з моніторингом, з якого дізнався, що в його компанії відкрилась філія в Івано-Франківську, хоча жодного доручення про її заснування він не давав.

Перевірка встановила, що філія була відкрита головним бухгалтером з використанням підроблених документів.

Результат: філія ліквідована, справа головного бухгалтера наразі розглядається в суді. Вдалось вчасно запобігти виводу грошових коштів з компанії.



Ключові постачальники

Підприємці залежать від своїх постачальників, і це факт. Недобросовісний або ненадійний постачальник може зупинити весь виробничий процес. Необхідно бути абсолютно впевненим, що у постачальників вашої компанії справи йдуть добре, бо від цього напряму залежить і ваш успіх.

Приклад реального використання:
Переробний завод N мав довгостроковий контракт на поставку ключової сировини.

Одного дня юрист підприємства перевірив повідомлення моніторингу і з’ясував, що у постачальника з’явився податковий борг.

Юрист стривожився та повідомив про це директору, і було прийняте рішення уважніше придивитись до постачальника. Окрім податкового боргу постачальник також мав судове рішення щодо невиплати заробітної плати.

Оскільки продукція, яку поставляло це підприємство, була ключовою для виробництва, проте не унікальною на ринку, директор провів декілька зустрічей та знайшов альтернативного постачальника.

Результат: за півтора місяця постачальник розпочав процедуру банкрутства, проте завод зміг відразу перемкнутись на нового партнера. Вдалось зберегти темп виробництва та не зірвати відвантаження готової продукції клієнтам.



Великі клієнти

Зрозуміло, що ваш бізнес не настільки залежний від великих клієнтів, як від ключових постачальників, і ви ретельно диверсифікували ризики. Проте, чи захочеться вам втрачати кошти, якщо ваш клієнт раптом збанкротує і “забуде” вас про це повідомити?

Приклад реального використання:
Головний бухгалтер аграрної компанії N збирався підписати документ на відправку великої партії продукції на суму понад 2,5 мільйони гривень. Гроші за продукцію згідно з контрактом мали надійти протягом тижня, товар був завантажений — всі чекали лише його підпису.

Проте, перед самим підписанням він про всяк випадок перевірив повідомлення моніторингу від YouControl та побачив, що цей партнер якраз розпочав процедуру банкрутства. Бухгалтер терміново перервав відвантаження.

Результат: вдалось вчасно зупинити поставку, зберегти товар та кошти.



Основні конкуренти

Можливо, ви вагаєтесь, потрібно чи ні моніторити конкурентів. Але завжди варто бути в курсі, якщо в одного з них починаються скрутні часи — саме час зайняти його місце.

Приклад реального використання:
Співробітник відділу продажу аграрної компанії N отримав повідомлення моніторингу, з якого дізнався, що один з найбільших конкурентів, який постачав продукцію для відомого пивоварного заводу, розпочав процедуру банкрутства.

Він відразу зателефонував на завод і запропонував послуги власної компанії. Представники заводу спочатку не зрозуміли, навіщо їм змінювати постачальника, проте після деякого часу, коли вони також дізнались про банкрутсво їх контрагента, відразу згадали про компанію N. Тепер вони були готові повністю замінити старого постачальника.

Результат: оскільки тільки компанія N була повністю готова замінити старого постачальника, вона отримала контракт.



Банк, в якому знаходяться рахунки компанії

Станом на сьогодні НБУ вивів з ринку декілька десятків банків. Кожен підприємець побоюється — що робити, якщо саме в такому банку будуть знаходитись його рахунки? Як мінімум, робота компанії буде паралізована на деякий час. Тому банк, в якому знаходяться ваші рахунки, також варто моніторити.

Приклад реального використання:
Директор невеликої фірми N відкрив корпоративний рахунок в банку, який порекомендував йому його знайомий. Оскільки в нього не було багато часу та окремого фінансового відділу, він поставив банк на автоматичний моніторинг. Одного дня він отримав сповіщення, що в банку змінився керівник.

Директор занервував і відразу почав з’ясовувати, чому раптом банк міняє керівника, і зрозумів, що банк знаходиться в епіцентрі скандалу. Не зважаючи на те, що більшість знайомих була впевнена, що ситуація з банком тимчасова, директор швидко відкрив рахунок в іншому банку та перевів туди всі кошти.

Результат: банк було ліквідовано. Проти його керівників та власників ведеться розслідування. Гроші фірми N було врятовано, на відміну від коштів більшості вкладників банку.



Тепер, коли ви зрозуміли критичну необхідність моніторити свою компанію та контрагентів в автоматичному режимі, ми розкажемо, як це правильно зробити. Це дуже просто!

Крок №1
Зайдіть до “Моніторингу”
01_^2214F69163179F304D7D68DB99AE2F17804D797D333E94A9B9^pimgpsh_fullsize_distr.jpg


Крок №2
Створіть новий список та налаштуйте його колір та назву, як вам зручно. Ми рекомендуємо моніторити кожну категорію окремим списком.
02_^C6AD89FDF9088F3D46F4AA4C6A2C700AF86ADCC967D0EA280A^pimgpsh_fullsize_distr.jpg
03_^817DE90AA9A054A0B1AEED0323F793EBE627DF247BF9535534^pimgpsh_fullsize_distr.jpg


Крок №3
Додайте цікаві вам компанії до списку моніторингу.
04_^23B739B4EB0497E6C03B2C2561D4A653484D918A20414576EF^pimgpsh_fullsize_distr.jpg


Також можна додати контрагента до списку прямо з його картки. Ви маєте можливість моніторити до 1000 компаній.
05_^15DABF1A4AAF0BDB17EDE935CDCCC0949E43D72B11FD05B782^pimgpsh_fullsize_distr.jpg


Крок №4
Додайте всі необхідні компанії.
Увага: ми додавали компанії випадково, спеціально для ілюстрації. Приблизно так виглядатиме ваш моніторинг:
06_^2CAC83EA039609F7D7A14F9D829A016EBF47C797B5CD7B11EB^pimgpsh_fullsize_distr.jpg


Крок №5
Отримуйте звіти на електронну пошту кожного разу, коли в одній з компаній, які ви моніторите, щось зміниться.
Увага: ми додавали дані випадково, спеціально для ілюстрації.
^F2307D50237BAA346C7B496123FA0CD96B18BEEB16EA266A3F^pimgpsh_fullsize_distr.jpg


Вітаємо! Тепер ви тримаєте руку на пульсі всіх ваших партнерів і жодним чином не пропустите важливу зміну.

Також рекомендуємо ознайомитись з іншими навчальними матеріалами:
Про що говорять цифри: фінансовий аналіз на пальцях” та “Детальний алгоритм бізнес-розвідки: 9 кроків, які дозволять повністю перевірити майбутнього партнера”.

Інші новини

Вебінар про захист бізнесу: матеріали

07 липня 2017

Вебінар про захист бізнесу: матеріали

Урок 1. Як користуватись системою YouControl

04 липня 2017

Урок 1. Як користуватись системою YouControl

Як використовувати вкладку «Зв'язки»

29 червня 2017

Як використовувати вкладку «Зв'язки»



×

Повідомити про помилку