Повідомити про помилку або ідею
YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

YouControl запустив свій подкаст про людей в бізнесі!
35 хвилин концентрованої користі тут

Слухати
Новини

YouControl запустив безкоштовний онлайн-курс з комплаєнсу

22 квітня 2021 р.
YouControl запустив безкоштовний онлайн-курс з комплаєнсу

Відтепер кожен бажаючий може навчитися ефективно та швидко перевіряти компанії, мінімізуючи власні ризики. Компанія YouControl запустила безкоштовну навчальну онлайн-програму "Комплаєнс". Курс написаний фахівцями-практиками: юристами, адвокатами, працівниками банківських установ, державних органів. Крім уроків, підготовлених українськими спікерами, є заняття від спеціалістів комплаєнс-відділів іноземних компаній: Великобританії, Канади, Вірменії.

 

Комплаєнс – тема майбутнього для бізнесу

 

Комплаєнс (англ. compliance) – це відповідність певним законам, вимогам або нормам. Під поняттям розуміють дотримання належних стандартів поведінки на ринку, справедливе ставлення до клієнтів, управління конфліктами інтересів та дотримання законодавства у сфері господарської діяльності.

 

Комплаєнс вже набув значної популярності у світі, а комплаєнс-офіцери є одними з найзатребуваніших спеціалістів. В Україні напрямок тільки набирає обертів. Одначе, зовсім скоро комплаєнс-офіцер стане актуальною професією і у нас. Така тенденція виникає не дарма, бо наслідки ризиків від недотримання правил комплаєнсу – не тільки юридичні санкції, фінансові збитки, репутаційні втрати, але і фігурування в корупційних скандалах і дестабілізація бізнесу.

 

Комплаєнс стає свого роду перевіркою на якість і відповідність стандартам.  Процедура особливо актуальна для тих компаній, які зацікавлені у виході на міжнародний ринок. Адже це викликає довіру. А за кордоном комплаєнс-процедура – це взагалі обов'язкова вимога до всіх компаній.

 

Читати більше: Ознаки неблагонадійного бізнесу: короткий список

 

Кому і для чого варто пройти курс з комплаєнсу?

 

Створення ефективних ІТ-інструментів й готових рішень для перевірки контрагентів – серед ключових цінностей YouControl. Спираючись на головну місію щодо формування прозорого бізнес-середовища та з метою поширення у суспільстві знань та навичок у роботі з відкритими даними, компанія запустила унікальний безкоштовний освітній онлайн-проєкт "Академія YouControl". Нещодавно проєкт поповнився новою ціннісною програмою – курсом "Комплаєнс". Навчальна програма вчить знаходити надійних бізнес-партнерів, уникати економічних ризиків і використовувати можливості відкритих джерел даних на повну. Програмою вже встигли скористатися майже 8 тисяч спеціалістів та студентів вишів.

 

Курс розрахований на: 

• комплаєнс-менеджерів;

• юристів;

• аудиторів;

• бухгалтерів;

• керівників компаній;

• менеджерів ЗЕД; 

• кадрових спеціалістів;

• закупівельників.

 

А також стане в нагоді всім, хто хоче мінімізувати свої ризики від співпраці з компаніями, перевіряючи їх відповідність власним очікуванням й чинному законодавству. 

 

Знання, отримані в результаті проходження курсу, допоможуть краще розумітися на базових принципах та особливостях комплаєнсу, розширять кругозір у питанні захисту інтересів своєї компанії, її репутації та фінансової складової.

 

Наразі програма курсу допомагає дізнатися про: 

• санкційний комплаєнс;

• комплаєнс в галузі захисту персональних даних;

• фінмоніторинг як різновид комплаєнс-контролю;

• комплаєнс в закупівлях;

• юридичний комплаєнс;

• інтегрована модель Governance, risk and compliance;

• антикорупційний комплаєнс;

• комплаєнс іноземних контрагентів;

• комплаєнс персоналу тощо.

 

З чого складається курс?

 

Кожного тижня курс поповнюється новими уроками. На сьогодні "Комплаєнс" складається з 26 унікальних уроків в текстовій формі. Також деякі уроки підтримують відеоформат і проходять у формі інтерактивної навчальної гри. Спершу спікер знайомить з темою заняття і розповідає матеріал. Далі – озвучує запитання, паралельно на екрані з'являються клікабельні варіанти відповідей і учень обирає варіант. Якщо відповідь правильна – відбувається перехід до наступного запитання. Якщо ні – варто уважно прослухати роз'яснення спікера ще раз та повторити спробу.

 

 

Уроки курсу підготували вже понад 20 експертів: українські та міжнародні спеціалісти з різних компаній та установ, комплаєнс-офіцери, керівники профільних напрямків. Програма складається з теоретичного та практичного модуля. Уроки від іноземних спеціалістів винесені в окремий блок. Фінальний етап кожного заняття для зареєстрованих користувачів системи YouControl – оцінка отриманих знань та проходження тестування. У ньому містяться питання і завдання по темі уроку.

 

 

Як пройти курс?

 

Щоб пройти курс, треба внизу сторінки сайту (у футері) у розділі "Сервіси та програми" клікнути на розділ "Академія YouControl". Далі з переліку запропонованих курсів обрати "Комплаєнс" та зареєструватись на нього. 

 

Користувач може власноруч обирати кількість і послідовність проходження занять. Курс побудований таким чином, що можна "подорожувати" від уроку до уроку, орієнтуючись на власну мапу потреб і побажань. А функція реєстрації в системі YouControl дасть можливість вчасно дізнатися про появу нового уроку: на мейл користувача прийде сповіщення про появу нового заняття. 

 

Почати курс

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’