Повідомити про помилку або ідею
YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

Підтримай ЗСУ!

Збираємо кошти на викуп та адресну доставку

10 квадрокоптерів Autel Dual 640T
30 бронежилетів

Підтримати
Новини 26 січня 2022 р.

Що пишуть про вашу ділову репутацію: YouControl показує розслідування в медіа

Поділитися:
Що пишуть про вашу ділову репутацію: YouControl показує розслідування в медіа

Знайти згадки про компанії та людей в медіа, навіть якщо фігуранти хотіли б приховати неприємні публікації, можна за допомогою YouControl.

 

Пошук згадок в медіа та ЗМІ – частина належної перевірки клієнтів. У західних компаніях така перевірка обов'язкова, а українські компанії лише починають її впроваджувати. І це відмінний спосіб вийти на "новий рівень" ведення бізнесу і зробити ділову розвідку максимально інформативною. Необхідність перевіряти згадки в ЗМІ – невід'ємна частина репутаційного менеджменту, і нехтувати нею не можна.

Перевірка згадок в медіа також потрібна, щоб проаналізувати "минуле" компанії або людини.

Для таких цілей ми створили інструмент "Репутація в медіа", який інтегрує медійні розслідування в досьє фізичних і юридичних осіб в аналітичній системі. Попутною метою є архівація суспільно важливих медійних розслідувань.

 

 

Навіщо перевіряти згадки в медіа та ЗМІ?

 

Згідно з постановами НБУ №65 і №107 в рамках законодавства про фінансовий моніторинг, суб'єкти первинного фінансового моніторингу (СПФМ) зобов'язані "отримувати додаткові відомості про клієнта шляхом пошуку інформації про нього у відкритих джерелах (наприклад, офіційних джерелах, публічних реєстрах, сайтах авторитетних видань)" (Додаток 6, пункт 4).

Та й без суворих "вказівок" контролюючих органів, будь-який бізнес прагне отримати об'єктивні відомості про діяльність потенційних партнерів. Адже це забезпечує дотримання розумної обережності при взаємодії з новими партнерами.

Цей інструмент для дотримання норм закону і репутаційного менеджменту можуть використовувати співробітники служби безпеки, юристи, відділ закупівель, керівник або власник компанії. І журналісти, громадські активісти – щоб знайти всі розслідування щодо діяльності потрібної компанії або особистості.

 

Звідки дані ЗМІ в YouControl?

 

Пошукові системи – найдоступніше джерело інформації, тому саме вони стають першим кроком для перевірки ділової репутації контрагента. Але повністю покладатися на пошукові системи не варто, оскільки компанії, які не хочуть афішувати негативні відомості про себе, часто просто видаляють такі дані, від окремих матеріалів аж до системних ресурсів.

В YouControl інформація збережеться навіть у разі її зникнення з інтернету.

 

"Ми створили проєкт "Репутація в медіа" для того, щоб полегшити пошук інформації про фігурування осіб і компаній у журналістських розслідуваннях. Інструмент дозволяє вчасно дізнатися, що у контрагента "за плечима”. Матеріали архівуються в системі та доступні незалежно від існування сайтів, де вони були опубліковані", – засновник та СЕО компанії YouControl Сергій Мільман.

 

Зараз зібрано 6600+ розслідувань за 12 останніх років з 17 авторитетних джерел (в тому числі матеріалів, що містять елементи жанру розслідування):

• "Наші гроші"

• "Наші гроші. Запоріжжя" 

• "Наші гроші. Львів"

• "Слідство. Інфо" 

• "Бігус. Інфо" 

• "Схеми:корупція в деталях" 

• "Запорізький центр розслідувань"

• "State Watch"

• "Четверта влада"

• "Вінницька агенція журналістських розслідувань"

• "Миколаївський центр журналістських розслідувань"

• "Сила правди"

• "Центр журналістських розслідувань (Крим)"

• "Дозорро"

• "Ізбірком"

• "Просуд"

• "Українська правда"

 

У планах – доповнення матеріалами з інших авторитетних джерел.

 

На відміну від пошукових систем, в YouControl інформація чітко структурована:

1. Всі дані ідентифіковані аналітиками по коду ЄДРПОУ або ПІБ.

2. Дані захищені від видалення або зміни.

3. Дані зібрані з 4-х авторитетних организацій, які проводять якісні і достовірні журналістські розслідування.

4. Також у вкладці "Зв'язки PRO" автоматично будуються зв'язки між фігурантами розслідувань.

 

 

Інструмент показує два види згадок в медіа:

• "Фігурант розслідування" – коли розслідування напряму стосується компанії або людини;

• "Згадка в розслідуванні" – нейтральна або позитивна згадка в тексті.

 

Як "прокачати" репутаційний менеджмент за допомогою YouControl

 

Якщо ви перевіряєте компанію, введіть назву компанії або її ЄДРПОУ в рядок пошуку на головній сторінці. Якщо компанія згадується в медіа, це буде відображено в Досьє компанії та в лівому навігаційному меню в рядку: "Репутація в медіа".

 

 

В частині Досьє про репутацію в медіа коротко викладено суть публікації і є посилання на текст

 

 

Якщо ви перевіряєте людину, введіть його ПІБ в меню інструменту YouControl People. Система покаже згадки в медіа в YouControl People у вкладці "МедіаРепутація в медіа":

 

 

Перевірити контрагента просто зараз!

Поділитися:

Читайте також:

Статті 31 грудня 2021 р.

Україна trend-setter відкритих даних Європи: яка роль бізнесу?

Напередодні новорічних свят Open Data Maturity 2021. Цього року Україна піднялася на 11 позицій в рейтингу і закріпилася на 6-му місці серед 34 країн Європи, з почесним статусом Мind засновник і СЕО YouControl, Сергій Мільман.     Темпи відкриття наборів даних в Україні не дозволяють сказати, що ми топчимося на місці, але й для ракетного старту цього відверто кажучи недостатньо.

Новини 10 грудня 2021 р.

YouControl запустив безоплатний інструмент з перевірки учасників закупівель в один клік

З 1 січня 2022 року вступають в силу зміни до Закону України "Про Публічні закупівлі". До уповноважених з публічних закупівель застосовуватиметься персональна відповідальність: від штрафів до позбавлення волі. Для уникнення таких ситуацій, підвищення ефективності тендерних закупівель та здійснення громадського контролю, фахівці YouControl розробили спеціальний інструмент ‒ "Аналіз тендерів".

Новини 9 грудня 2021 р.

"Аналіз тендерів": ідеальний інструмент перевірки публічних закупівель від YouControl

"Аналіз тендерів" – новий безоплатний інструмент YouControl для перевірки учасників тендерів, виявлення несумлінних компаній та проведення чесних та вигідних закупівель.   Ініціатор публічних закупівель має перевіряти учасників на відповідність до вимог закону.  Для належної перевірки потрібна інформація з відкритих та доступних джерел, отримання якої з розрізнених реєстрів займає багато часу.

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’