Повідомити про помилку або ідею
YouControl
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

YouControl Club зібрав бізнес та активну громадськість Одеси

10 вересня 2018 р.
youcontol

YouControl Club провів IV відкриту зустріч. Цього разу на заході зібралися представники бізнесу та громадськості Одеси. Учасники почули від профільних експертів, як виявляти ризик-фактори перед початком співпраці з компанією, як автоматизувати процес перевірки контрагента, а також як все це застосувати на практиці. Окрім цього, гості зустрічі дізналися про особливості роботи нового продукту від YouControl – YouScore.

YouControl Club провів IV відкриту зустріч у Одесі. Захід відбувся 6 вересня та зібрав близько сотні власників та директорів підприємств, представників юридичних та аудиторських компаній, а також громадських активістів та журналістів регіону. Темою зустрічі стало питання захисту бізнесу від корпоративних ризиків.

Захід відвідали як постійні користувачі YouControl, які щоденно послуговуються її інструментами, так і ті, хто хотів познайомитися та більше дізнатися про можливості системи. Зокрема, серед присутніх були представники великих гравців різних ринків – мережі “АТБ-Маркет”, банку “Південний”, охоронного підприємства “Шериф”, дистрибуційної компанії “TEDIS Україна”, власники невеликого місцевого бізнесу й приватні підприємці.

“YouControl працює вже близько чотирьох років. Протягом цього часу ми вдосконалили нашу систему. Зараз її використовують по-різному, адже в ній є безліч інтерактивних інструментів для найрізноманітніших потреб. Наприклад, інструмент "Ринки" дозволяє знаходити нових постачальників або клієнтів. "Моніторинг" допомагає автоматизувати процес перевірки та відстежувати зміни в компаніях. При чому Нацбанк рекомендує за допомогою YouControl перевіряти і верифікувати контрагентів, а ДФС – шукати зв'язки між компаніями і окремими особами для контролю трансфертного ціноутворення. В цілому зараз у нас вже більше тисячі клієнтів і понад 55 тис. користувачів, які постійно перевіряють своїх партнерів у системі.

Однак крім бізнесового у нас є ще соціальний напрямок. Ми надаємо безкоштовний доступ до системи журналістам та громадським активістам. Нині таких вже понад 300, а за їхніми плечима – понад 2 тис. розслідувань. Частина з них призвела до скасування великих тендерів, десь внаслідок оприлюднення інформації відбулися кадрові зміни в органах влади. Така спільна діяльність – бізнес відмовляється від роботи з шахраями і корупціонерами, журналісти публікують якісні розслідування, а ми створюємо продукт, необхідний для виконання двох попередніх умов, – призводить до формування прозорого бізнес-середовища в Україні“, – натхненно  розповів у вступній частині заходу СЕО та засновник компанії YouControl Сергій Мільман.

Першим спікером, котрий почав серію основних доповідей, став Олександр Рябець, партнер юридичної компанії "Legal partner". Він розповів гостям реальні кейси, як YouControl допомагає йому особисто та іншим компаніям у їхній роботі. Зокрема, до яких критичних наслідків може привести непомічена вчасно інформація про контрагента і на які основні відомості про підприємство варто звернути увагу перед початком співпраці.

Далі мікрофон повернувся до Сергія Мільмана. Він пояснив, яку роль відіграє інформація, за умови, що вона достовірна, у веденні бізнесу. Наприклад, як з її допомогою можна уникнути втрат від співпраці з ненадійним постачальником чи закупівельником і навпаки – знайти вигідного партнера. Для цього варто проаналізувавши через YouControl юридичний статус контрагента (чи не банкрут він), його фінансову стійкість (на це вкаже показник FinScore), чи не фіктивна компанія (допоможе, зокрема, інструмент “Зв’язки”), яка її судова практика, до якої фінансово-промислової групи належить тощо.

Наступною була доповідь Наталії Чорногуб, експерта YouControl із комплаєнсу. Вона поділилася секретами, як автоматизувати більшість процесів при перевірці потенційно цікавого партнера чи клієнта.

“Раніше, коли я працювала в одній великій торговельній мережі, на перевірку одного контрагента мені доводилося витрачати 3-4 години робочого часу. При чому все одно залишалося питання достовірності зібраних відомостей. Зараз же за допомогою YouControl можна за лічені секунди отримати консолідовану інформацію про будь-яку компанію з понад 50 держреєстрів. До того ж система пропонує, крім звичайного досьє готові підказки, на що в ньому звернути увагу, тобто перелік автоматично виявлених ризик-факторів. Також YouControl надає можливість постійного моніторингу змін, що відбуваються у контрагентів  – інформація відображається в особистому кабінеті та оперативно приходить на пошту”, – пояснила Наталія Чорногуб.

Не менш цікавою була розповідь Олексія Ющенка, керівника корпоративної практики АО “Консалтингова фірма “Домінанта”, про можливості YouControl для перевірки співробітників і контрагентів-фізосіб. За його словами, тут варто звернути увагу в першу чергу на зв’язки людини з певними компаніями – де вона могла бути чи залишається керівником або засновником, яким чином працюють ці підприємства, чи не помічені в сумнівній діяльності та яка їхня судова практика. Логічно, що “вклад” людини у роботу компанії може багато розповісти про неї саму. Є приклади, коли в кримінальних справах підприємства, пов’язаних із шахрайством, фігурує їм’я особи, наприклад, потенційного співробітника. Така інформація допоможе прийняти правильне рішення щодо його працевлаштування.

Завершальним став виступ експерта з продукту YouControl, провідного менеджера по роботі з корпоративними клієнтами та державними організаціями Віталія Долженка. Він розповів про нову розробку компанії – скорингову систему YouScore. За його словами, нині у бізнеса є необхідність дуже швидко приймати багато рішень та мінімізувати при цьому людський фактор. Тож аби оптимізувати цей процес і знадобиться YouScore. Він моментально надає всю необхідну інформацію про контрагента у прийнятному для зчитування машиною форматі. Надалі саме машина може їх обробити, інтерпретувати та вирішити на їх основі необхідні завдання.  

Після того, як усі спікери поділилися своїми знаннями, гості взяли участь у вікторині. Її переможці, які змогли найшвидше надати правильні відповіді на запитання про можливості YouControl, отримали призи – повний  доступ до системи на місяць.

Одразу після завершення офіційної частини учасники перейшли до неформального спілкування та з радістю ділилися враженнями про захід, отриману інформацію та загалом досвід користування системою.

“Ми користуємося YouControl вже два роки. За цей час підготували багато розслідувань. І ми за це дуже вдячні. Адже дані в системі найбільш повні, порівняно з іншими джерелами. Завдяки цьому можна виявити досить несподівані речі. Нам допомагають в роботі абсолютно всі інструменти, але особливо багато корисної інформації в "Історії", "Судах" і "Зв'язках”, ‒ розповіла Олена Орлова, журналіст ТРК “Лаванда”.

“Я в захваті від заходу. Сподобалося все ‒ від організації до спікерів. І ситемою YouControl ми користуємося. Взагалі це перший інструмент, до якого ми звертаємося, коли виникає необхідність перевірити потенційного клієнта. Це допомагає нам визначитися, потрібно з ним працювати чи ні. Найбільше в нагоді стає інформація про зв’язки компанії та судові рішення щодо неї. Загалом система може допомогти всім, хто працює в юридичній та бізнесовій сфері”, ‒ запевнила Марія Вітрук, помічник юриста в компанії “Legal Partner”.