Повідомити про помилку або ідею
YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

Новини

Постачальники під контролем: підсумки вебінару YouControl

6 серпня 2020 р.
Постачальники під контролем: підсумки вебінару YouControl

26 липня відбувся спільний вебінар YouControl і IPSM “Як керувати постачальниками в сучасних умовах”.

 

Експерт з фінансового моніторингу та попередження корупційних діянь Максим Боровик і CEO компанії IPSM, яка спеціалізується на закупівлях, Марина Трепова розповіли, що варто враховувати в роботі з постачальниками, і що змінилось через карантин.

 

Якщо ви пропустили цей захід, але вас цікавить тема управління постачальниками, прочитайте це резюме вебінару. Тут викладено основні тези експертів.

 

Чому важливо перевіряти постачальників саме зараз

 

Насправді, це важливо завжди. Але карантин у зв’язку з епідемією COVID-19 став причиною нових умов, до яких підготовлені не всі компанії. Простіше кажучи, 2020 рік підкреслив різницю між постачальниками. Надійні компанії намагаються дотримуватися своїх принципів роботи та співпрацювати чесно, а шахраї користуються кризою як можливістю нажитися. Тому узагальнений підхід до роботи з контрагентами не ефективний під час кризи.

 

Надійні постачання — це основа багатьох бізнесів. Якщо постачання часто зриваються, то підвищуються витрати, знижується фінансова стійкість, і бізнес під загрозою.

 

Як контролювати ризики

 

1. Робота з постачальниками — це частина продуманої стратегії компанії. Під час кризи стає зрозуміло, наскільки раціонально сформована ця стратегія у підприємства. Наприклад, наскільки охоче ваші постачальники йдуть назустріч, коли ви звертаєтеся за знижкою або іншими поступками.

 

2. Робота з постачальниками повинна бути системною. Такий підхід необхідний і при виборі нових постачальників, і під час роботи з постійними контрагентами — перевіряйте дані, які компанія надає. Перед кожною закупівлею перевіряйте, чи не змінилися:

 

• директор, підписант,

• вид діяльності компанії.

 

Також перевіряйте появу:

 

• податкових боргів, 

• виконавчих проваджень,

• судових розглядів, що вплинуть співпрацю.

 

3. Комунікація — пріоритет у співпраці. Потрібно знати своїх постачальників, розуміти їх актуальний фінансовий стан, репутацію, відносини із законом і на що розраховувати з їх боку.

 

4. Навіть якщо ви не склали “антикризовий” план співпраці з постачальниками заздалегідь — краще зробити це зараз, тим більше найближчим часом кризова ситуація не припиниться. Проаналізуйте можливі ризики, складіть карту пріоритетів і продумайте дії на випадок настання ризиків і дії для їх мінімізації.

 

Ці рекомендації однаково корисні для закупівель в комерційних і державних підприємствах. І хоча неможливо позбутися ризиків повністю, ви здатні їх мінімізувати або попередити. В YouControl для цього доступні ефективні інструменти:

 

• експрес-аналіз контрагентів,

• глибока перевірка зв’язків і бенефіціарів,

• моніторинг змін в досьє компаній.

 

Подивіться повний запис вебінару.

 

І перевірте постачальника прямо зараз.

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’