Повідомити про помилку або ідею
YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

Як не заплутатися серед однофамільців?
Зустрічайте унікальне оновлення YouControl

Дізнатись більше
Новини

Все про клієнтів, партнерів та конкурентів в новому аналізі ринків YouControl

14 червня 2021 р.
Все про клієнтів, партнерів та конкурентів в новому аналізі ринків YouControl

Знайти найвигідніших клієнтів і надійних партнерів, дізнатися "в обличчя" лідерів будь-якої ніші, сформувати базу контактів для співпраці, отримати максимум даних для аналізу ситуації і власного зростання. Все це можна зробити швидко і якісно з оновленим інструментом YouControl "Аналіз ринків". Розповідаємо, на що він здатний, і чому ви більше не захочете обходитися без нього.

 

Ринок – це в першу чергу середовище та система відносин. Компанії та ФОП взаємодіють в цій системі і хочуть отримати від неї якомога більше вигоди і якомога менше ризиків.

"Аналіз ринків" – це інструмент, який надає дані про актуальне  становище на ринку всіх українських компаній. Він робить ефективною аналітику, ділову розвідку і розробку бізнес-стратегії.

 

Інструмент допомагає:

Шукати клієнтів, партнерів, формувати базу контактів для співпраці;

Оцінити обсяги ринку і окремих ніш;

Дослідити та аналізувати сфери ринку за різними показниками;

Прогнозувати і будувати стратегічні плани розвитку бізнесу;

Аналізувати ефективність компаній.

 

Результати аналізу вказуються в таблиці і деталізуються в аналітичному звіті. Також результати можна завантажити у форматі таблиці.

 

Для кого інструмент



Корисно для тих, чия робота пов'язана з пошуком і вибором нових контрагентів, укладенням партнерських угод, прийняттям рішень про співпрацю і стратегічне планування.

 

Це можуть бути:

• Керівники малого і середнього бізнесу: для оцінки обсягу ринку, форкастингу, пошуку надійних партнерів;

• Фахівці з продажу: для аналізу ринку та пошуку контрагентів через холодні продажі;

• Юристи: аналітика бізнесу, рейтинги за фінансовими показниками, регулярна перевірка контрагентів;

• Банківські фахівці: перевірка становища та статусу клієнтів;

• Співробітники державних підприємств: пошук постачальників і ринків збуту, аналіз ефективності роботи;

• Гравці міжнародного ринку. Всі, хто так чи інакше зацікавлений в нових ділових зв'язках і усвідомленому пошуку взаємовигідного співробітництва.

 

Як проаналізувати ринок



Крок 1. Після входу в систему переходьте у вкладку "Аналіз ринків" в лівому навігаційному меню.

 

 

Крок 2. Оберіть критерії для аналізу та формування звіту. Ви можете шукати компанії в конкретній сфері за такими критеріями:

Регіон;

Тип компанії;

Основний, додатковий КВЕД, товари ЗЕД;

Місто;

Статус компанії;

Дата реєстрації;

Обсяг виручки;

Експорт, імпорт;

Кількість співробітників;

З контактними даними або без.

 

Також компанії можна сортувати по виручці, імпорту або експорту.

 

Крок 3. У результатах аналізу з'явиться таблиця з вибіркою і основною інформацією по компаніях.

Результати можна завантажити у форматі таблиці.

 

 

Кожен рядок можна розгорнути і побачити дані згідно з обраними критеріями. Також в розгорнутій вкладці буде інформація про приріст виручки за рік і оцінка MarketScore.

 

 

Аналітичний звіт



Результати пошуку можна аналізувати також у вкладці "Аналітика". У ній – наочна візуалізація ситуації в конкретній ніші.

 

На карті нижче бачимо розподіл компаній по регіонах та хто є лідером:

 

 

Розподіл компаній по персоналу і виручці:

 

 

Графік ТОП-компаній за обраними параметрами аналізу. Можна переглядати за виручкою, імпортом, експортом та кількістю персоналу.

 

 

Також доступні дані щодо діапазону юросіб по виручці, імпорту, експорту (мінімум і максимум), аналітики компаній в розрізі міст.

 

Аналізувати ринок прямо зараз.

 

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’