Повідомити про помилку або ідею
YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

YouControl запустив свій подкаст про людей в бізнесі!
35 хвилин концентрованої користі тут

Слухати

Не місце для припущень: які бізнес-завдання краще вирішувати за допомогою технологій

8 квітня 2021 р.

Не місце для припущень: які бізнес-завдання краще вирішувати за допомогою технологій

Запитайте себе або будь-якого підприємця, чи згоден він довірити добробут бізнесу на волю випадку? Навряд чи серед стабільних компаній є такі "гравці". Проте рішення в бізнесі досі не позбавлені інтуїтивної складової. У цій статті з'ясовуємо, коли доречно прислухатися до внутрішнього голосу, а коли – скористатися точними технологіями.

 

Інтуїція лідера – це не просто "здогадка". Це досвід + практичні навички щоденного прийняття рішень. Однак цим звичкам не варто довіряти надмірно.

Головний челлендж – визначити цю міру і з часом не втратити з поля зору. Простіше кажучи – не розслаблятися, навіть після багатьох років "у справі".

 

Уявімо собі беззмінного керівника компанії, який уже 20+ років працює за певними правилами, відомим і зрозумілим йому і всім іншим гравцям ринку. Якщо компанія працює стільки років – менеджери розуміються на своїй справі. Але ринок 20 років тому і сьогодні – це два різних ринки.

 

Стандартних кроків уже недостатньо для зростання бізнесу, а тим часом нові технології та інструменти охоплюють усе більше операційних процесів.

 

Інтуїція: за і проти

 

"За" інтуїцію:

• Людський мозок повинен вчитися працювати. Якщо користуватися лише готовим інструментарієм, то не навчишся аналізувати самостійно.

• Ми здатні вибирати найкраще для себе. Тому інтуїція вже "знає" найбільш економічний спосіб отримання вигоди.

• Інтуїція охоплює весь контекст і "враховує", як йдуть справи у всіх аспектах життя. У тому числі ті півтони людської комунікації, які не доступні машині.

 

"Проти" інтуїції:

• Змінюються умови роботи та дані, і в нових умовах інтуїція не може сказати нічого корисного, оскільки досвід відсутній.

• Стрес – частий супутник прийняття рішень. Це людський фактор. Якщо вам доводиться приймати рішення в стані стресу – це погано позначається на аналітиці.

 

Технології: за і проти

 

"Проти" технологій:

• Автоматичний алгоритм не завжди може врахувати дані, які ви не введете спеціально.

• "Сухий" аналіз може призвести до вторинних припущень, змінюючи напрям або глибину проєкту. Але не може дати поштовху процесу прийняття рішень, на відміну від інтуїції.

 

"За" технології:

• Інвестиційні фонди, де ведеться алгоритмічний трейдинг на базі штучного інтелекту, випереджають "традиційні" фонди під управлінням знаменитих інвесторів (в довгостроковій перспективі).

• Алгоритми дозволяють проаналізувати реальну ситуацію. І не розраховувати на удачу, а використовувати всі об'єктивно наявні обставини.

 

Лауреат Нобелівської премії у сфері економіки Даніель Канеман вважає інтуїцію ключовим чинником у діях керівників. На його думку, "не можна діяти під впливом" завчених "моделей поведінки, які були успішними в минулому. Ситуації змінюються й те, що було дієво раніше, не приносить результату сьогодні". Для цього керівникам важливо проявляти швидкість у реакціях і навчанні. І не відмовлятися від застосування нових технологій і інструментів. Коло замкнулося?

 

Ні, насправді це вихід із замкнутого кола невпевненості та ризикованих рішень. Або як мінімум – вектор руху. Алгоритми штучного інтелекту здатні заповнити недоліки перевірених часом традиційних підходів до прийняття рішень.

Тому для керівника важливо бути в курсі всіх новітніх тенденцій, досягнень і дослухатися до своїх внутрішніх підказок.

 

Як використовувати технології та інтуїцію в бізнесі

 

У майбутньому штучний інтелект і технології не замінять інтуїтивного прийняття рішень. Але, щоби повністю використовувати його можливості, топменеджерам доведеться змінити підходи. Вони повинні будуть перевірити свої переконання даними та експериментами, а потім спрямувати штучний інтелект на потрібні проблеми.

 

Більшість великих компаній роблять це за допомогою API, інтегруючи автоматичні інструменти в рутинні бізнес-процеси. Зокрема, партнери корпорації IBM використовують у якості джерела даних для аналітичних продуктів IBM інструмент YouControl під назвою YouScore.

 

YouScore – це автоматична скорингова система для визначення благонадійності та оцінки потенціалу компанії. Для банківських та інших фінансових установ цей сервіс комплексно та об'єктивно визначає портрет контрагента.

 

Система складається з окремих модулів, що базуються на актуальних даних із державних реєстрів України та на аналітичних методах. Серед них: FinScore (фінансова стійкість), MarketScore (ринкова потужність), ComplianceScore (Оцінка ризиків).

 

YouScore повністю автоматизує перевірку контрагентів у вашій CRM, ERP або будь-який інший системі. І дає змогу використовувати ресурси компанії ефективніше. Наприклад:

• Зняти зі своїх співробітників необхідність вручну збирати дані для перевірки контрагентів.

• Зняти із себе левову частку ризиків, пов'язаних із "людським фактором" аналізу.

• Значно прискорити прийняття рішень.

 

Так, інтуїція – союзник і порадник, але вона не має переважати над здоровим глуздом. 

Нехай інтуїція буде поштовхом та імпульсом, а алгоритми – перевіркою і страховкою.

 

Дізнатися більше про YouScore. 

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’