56 % керівників повідомляють, що попри скорочення бюджетів вони продовжують вкладати гроші в нові технології. Найбільшу цінність компанії бачать в ефективності та прозорому прийнятті рішень.
У цій статті про цифрову трансформацію комплаєнс-функції й думка керівників на цю тему.
Підвищення ефективності через технології довго було ключем до зростання, але пандемія створила необхідність розширювати масштаби вже зараз. Впровадження технологій у період пандемії зросла попри скорочення бюджетів. Про це писали Baker McKenzie у своєму дослідженні Connected Compliance.
За даними Thomson Reuters технології в комплаєнсі, моніторингу, розслідуванні фінансових злочинів будуть рости.
Відбувся перехід від компаній, які використовують власні технологічні розробки з 17 % у 2019 році до 6 % у 2020 році. Зараз 12% фірм використовують зовнішні технорішення для автоматизації комплаєнсу. Але найбільш популярною відповіддю було те, що компанії поєднують внутрішні й зовнішні рішення, і ця тенденція зростає. 56% міксують власні та зовнішні технології, залежно від проблеми, яку потрібно вирішити.
Фокус на те, як використовувати комплаєнс-технології, щоби краще відстежувати й аналізувати дані, розуміти свої бізнес-ризики та працювати ефективно в межах комплаєнс-відділу.
Читати більше: Тренд кастомності у світі та інструментах YouControl
32% компаній вказали, що бюджет компанії на технології буде зростати в наступні 12 місяців, у той час, як 25% заявили, що бюджет залишиться таким, як був.
А згідно з дослідженням YouControl 60% впевнено сказали, що у 2021 році будуть користуватися послугами аналітичних систем із перевірки контрагентів. Ще 12% будуть використовувати автоматизацію процесів перевірки (АРІ).
71% згодні з тим, що застосування технологій дозволило відділу комплаєнс знизити адміністративне навантаження. Компанії з технічно оснащеними комплаєнс-командами швидко розвиваються.
Успішна цифровізація покращує продуктивність праці на 55 %.
Перш ніж впроваджувати технології в комплаєнс потрібно:
1) Виділити процеси, які потрібно автоматизувати, прискорити;
2) Оцінити навички та компетенції співробітників, провести навчання.
15% фірм вклали кошти в навички фахівців із ризиків і комплаєнсу. 24% ще не зробили цього, але знають, що це необхідно.
Також будуть набирати популярності програми обміну досвідом між компаніями. В Україні великі компанії вже проводять навчання для партнерів на тему комплаєнсу, запрошують на тренінги, допомагають у розробці документів, складають "чорні" й "білі" списки партнерів.
А в США опублікована робота "Комплаєнс за 1 долар у день", де детально описано, як побудувати систему комплаєнс у малому бізнесі саме за 1 долар у день.
YouControl надає безліч інструментів для реалізації комплаєнс-функції у ваших компаніях. З нашими інструментами можна провести експрес-аналіз контрагента, дізнатися його взаємозв’язки з іншими компаніями й людьми, зрозуміти стійкість на ринку й подивитися всю його історію діяльності.
"Все технологічно" це засіб досягнення цілей, а не просто тренд.
Технології — не панацея управління ризиками, але ключовий фактор розвитку комплаєнсу та бізнесу.
Більше про можливості YouControl або дізнатися тарифи на послуги.