Повідомити про помилку або ідею
YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

Пробий по базі
Перевірка фізосіб відтепер доступна в безкоштовному тарифі Перевірка фізосіб доступна в opendata тарифі

Перевірити зараз
Статті 18 листопада 2021 р.

Об'єктивна оцінка: як бізнесу аналізувати ринок

Поділитися:
Об'єктивна оцінка: як бізнесу аналізувати ринок

"Краще втратити день, але потім за 5 хвилин долетіти!" – фраза зі старого мультфільму чудово показує грамотну підготовку до запуску бізнесу, продукту та прогнозування трендів. Але ми не пропонуємо вам нічого втрачати – навпаки, знайти час на якісний аналіз ринку, щоби проєкт приносив потрібні результати.

Для з'ясування бажань цільової аудиторії та прогнозу успіхів у вибраній галузі використовують такі типи дослідження: первинне та вторинне.

 

Первинні та вторинні дослідження ринку

 

Первинне дослідження – це запит інформації з перших рук, для чого використовуються фокус-групи, опитування, телефонні інтерв'ю. Проаналізувавши відповіді, можна конкретизувати портрет потенційного клієнта, дізнатися про його "болі" і, можливо, виявити інсайти для подальшого просування на ринку. Первинне дослідження корисне також за сегментування ринку.

Вторинне дослідження – це непрямі дані про стан ринку. Звіти про тенденції, статистика, галузевий контент та дані про продажі конкурентів. Отримати їх можна з відкритих джерел, що, з одного боку, чудово, з іншого – пов'язано з певними труднощами через недосконалість роботи ресурсів open data в Україні.

 

Як вивчати ринок?

 

Існує два принципа дослідження ринку, які, на перший погляд, можуть здатися протилежними, але насправді доповнюють один одного. Ви можете вибрати будь-який із них або застосувати обидва. Їхні умовні назви:

 

Дослідження "згори донизу":

Визначення розміру ринку для продукту чи послуги.

Скорочення цільового сегмента.

Обчислення кількості клієнтів у сегменті.

 

Дослідження "знизу нагору":

Визначення вартості продукту чи послуги.

Розрахунок кількості замовлень на рік.

Обчислення кількості потенційних клієнтів.

 

У першому випадку ↓ компанія з виробництва гамаків для домашніх тварин спочатку з'ясовує кількість власників, потім – скільки з них хочуть/готові купувати своїм улюбленцям такі аксесуари. Далі – розраховують доступний обсяг ринку на підставі даних про продаж конкурентів.

У другому випадку ↑ спочатку обчислюється ціна одного виробу, потім кількість потенційних покупців з урахуванням середнього терміну служби одного гамака і звідси виводиться обсяг можливих продажів.

Або інший приклад: якщо основний вид діяльності компанії – виробництво обладнання для сільського господарства, можна вивчити конкурентів із таким основним КВЕД. Зіставити їхній виторг за роками, що дасть змогу зрозуміти лідерів та аутсайдерів, прикинути частки ринку та його загальний обсяг. Потім, порівнявши актуальний обсяг ринку з торішнім, можна зрозуміти поточний тренд на його зростання, падіння чи стійкість.


 


Дізнатися, як проаналізувати ринок в YouControl Передзвоніть мені


 

У будь-якому разі, для аналізу знадобиться інформація про господарську діяльність конкурентів та інші метрики за показниками, регіоном, видом діяльності. Новачку розібратися в цих даних не просто, тому багато хто йде шляхом найменшого опору: придбати готові дослідження. Їхня якість та зміст не завжди можуть відповідати очікуванням. Замовляючи готове дослідження, приділіть особливу увагу тому, які дані та відповіді на які питання ви хочете отримати.

Головне завдання – провести якісний аналіз та отримати правильні дані, з урахуванням саме ваших бізнес-цілей, обставин та планів. Тому оцінювати ринок бажано безпосередньо перед запуском проєкту й робити це максимально "кастомно".

 

Для такої роботи можна найняти спеціалістів або провести її самостійно. Знайти інформацію про:

кожного потенційного конкурента/партнера/клієнта в пошукових системах;

з'ясувати показники господарської діяльності;

вручну скласти статистику та проаналізувати її.


 

Автоматичний аналіз ринку, який легко виконати

 

Якщо часу або навичок для аналізу ринку немає, допоможе Аналіз ринків від YouControl. Він створений спеціально з урахуванням запитів клієнтів YouControl і на основі реальних кейсів, тому справляється із завданням не гірше за наймані компанії, швидше і з врахуванням ваших бізнес-задач.

Аналіз ринків надає дані про актуальний стан та становище на ринку всіх українських компаній, дозволяє проаналізувати їх за різними критеріями. Від статусу компанії до економічних показників. Дані можна завантажити в Excel-файл або ознайомитися з аналітикою в графіках онлайн.

Інструмент складе необхідний список компаній із КВЕД, регіонами, виторгом, датою заснування та багатьма іншими фільтрами.

Без особливих зусиль можна виділити ТОП-100 найбільших компаній за виторгом або будь-якими іншими параметрами. Наприклад, ви знаєте як знайти компанії з оптової торгівлі з виторгом від 100 млн грн із телефонами та адресами? Їх в Україні понад три тисячі. Аналіз ринків вивантажить ці компанії за списками, назвами, контактами.

Можна знайти списки всіх компаній, що працюють на експорт за конкретними товарними групами. Це ефективний робочий інструмент для кожного відділу продажу в будь-якому бізнесі.

Докладніше про те, як працює інструмент – у статті "Які показники забезпечують якісний аналіз ринків".

Досліджуйте ринок, знаходьте ділових партнерів, клієнтів та погляньте на перспективи бізнесу прямо зараз.

 


Проаналізувати ринок

Безкоштовний тариф "Open Data"

Зареєструватися в системі
Поділитися:

Читайте також:

Статті 14 липня 2021 р.

Фінансовий моніторинг фізичних осіб: як не наразитися на штрафи

У 2020 році були внесені зміни до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму". Відповідно до нових правил, суб'єкти первинного фінансового моніторингу (СПФМ) мають проводити перевірку своїх клієнтів. Тому фізосіб будуть перевіряти під час укладання угод та проведення фінансових операцій.

Статті 2 липня 2021 р.

І так зійде: шкідливі поради при роботі з контрагентами

Критичне мислення – корисний інструмент для прийняття рішень, "ексклюзивно" властивий людям, на відміну від комп'ютерів. Здатність брати інформацію під сумнів – основа творчості, аналізу, пошуку нових рішень, в тому числі в бізнесі. У цій статті розглянемо "альтернативні" підходи до роботи з контрагентами і ділової розвідки. Що, якщо…   1. Не перевіряти статус компанії.   ⚡️Чим ризикуєте:

Новини 1 липня 2021 р.

Моніторинг контрагентів: не втомлюється, нічого не забуває, не підводить

Моніторинг невпинно працює для вас 24/7, тримаючи руку на пульсі компаній. Ми допрацювали його, суттєво розширили функції та розповідаємо про його нові можливості! Спойлер: тепер сповіщення про зміни компаній та фізосіб можна отримувати в месенджери. Але це тільки одне з оновлень.   Моніторинг – це бот, що стежить за компаніями, фіксує зміни у відкритих реєстрах, формує для вас звіт, економить час і нічого не випускає з уваги.   Що саме робить Моніторинг?  

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’