YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
  • Рішення
  • Продукти
  • Ресурси
  • Компанія
  • Тарифи

Професійний розвиток з YouControl

Експертні дослідження, вебінари на найактуальніші теми, професійні курси з бізнес-розвідки та багато іншого

Читати дослідження YC
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або оберіть рішення, яке підходить саме вам.

Статті 19 березня 2021 р.

Важко заслужити, легко втратити: як репутація контрагента впливає на вас

Поділитися:
Важко заслужити, легко втратити: як репутація контрагента впливає на вас

Бізнес-розвідка в більшості випадків зводиться до перевірки "залізних" фактів про господарську діяльність контрагента. А менш конкретні обставини нерідко не беруться до уваги.

 

Ризикові репутаційні ознаки – один з чинників, на які Експрес-аналіз YouControl звертає вашу увагу при перевірці контрагента. Фактор "спрацьовує" і показується в досьє компанії, якщо співпраця з нею може негативно позначитися на вашій діловій репутації. Пояснюємо, що це означає і чому потрібно бути особливо обачним при співпраці з таким контрагентом.

 

Що може загрожувати репутації

 

Ризик репутації, в розумінні НБУ, – це несприятливий імідж компанії в очах клієнтів, контрагентів, потенційних інвесторів або органів нагляду.

 

Крім того, НБУ в Постанові про фінансовий моніторинг пов'язує критерії ризику з репутацією кінцевого бенефіціарного власника (КБВ) юридичної особи. Зокрема, з обмеженою дієздатністю КБВ, позбавленням волі або наявністю інформації про відкриті кримінальні провадження з розслідування злочинів.

 

Тобто, репутаційні ризики з точки зору НБУ – це не просто "імідж" компанії, а цілком конкретні дані про контрагента або його КБВ в офіційних чи публічних джерелах.

 

При аналізі інформації з публічних джерел необхідно враховувати авторитетність цього джерела, його надійність і незалежність, а також якість викладених матеріалів.

 

Як перевірити репутацію компанії

 

Особливість репутаційних ризиків така, що простіше їм запобігти, ніж виправити зіпсовану репутацію. Тому репутацію контрагента важливо з'ясувати перед початком ділових відносин з ним.

 

Найпростіший спосіб перевірити ділову репутацію контрагента – знайти інформацію про нього в пошукових системах. Зверніть увагу на відгуки про діяльність компанії, публікації в ЗМІ. Це дасть мінімальне розуміння про благонадійність компанії.

 

А якщо потрібна додаткова інформація – перевірка через YouControl дозволяє виконати цю вимогу, навіть якщо раніше ви ніколи не проводили бізнес-розвідку.

 

Дані про репутаційні ризики відображаються в досьє контрагента першочергово в Експрес-аналізі.

 

Щоб почати перевірку, введіть назву компанії або її ідентифікаційний код (ЄДРПОУ) в рядок пошуку на головній сторінці.

 

Коли на екрані з'явиться досьє компанії, результати Експрес-аналізу будуть в самому його початку – у вигляді переліку факторів ризику і трьох вкладок, одна з яких так і називається: "Фінансовий моніторинг". У цій вкладці акцентовані саме ті фактори, які актуальні з точки зору НБУ. Якщо у контрагента погана репутація, саме в цій вкладці ви побачите дані.

 

Більше про можливості Експрес-аналізу: Інструкція.

 

Це тільки одна з серії статей про ризик-фактори. Інші статті:

1. Що якщо у контрагента немає ліцензії?

2. Перевірка керівника перед укладенням договору з компанією

3. Як і навіщо перевіряти повноваження директора

4. Ризикові види діяльності

5. Про що свідчать часті зміни в документах компанії

6. Ризики співпраці з неплатниками податків

7. Чому репутація контрагента важлива – ви тут.

8. Контрагент в країні з високим рівнем корупції – скоро.


 

Почніть перевірку прямо зараз.

Поділитися:

Читайте також:

Статті 31 грудня 2021 р.

Україна trend-setter відкритих даних Європи: яка роль бізнесу?

Напередодні новорічних свят Європейський портал відкритих даних опублікував результати щорічного дослідження Open Data Maturity 2021. Цього року Україна піднялася на 11 позицій в рейтингу і закріпилася на 6-му місці серед 34 країн Європи, з почесним статусом trend-setter. Рівень зрілості сфери відкритих даних – 94%. Чи все так чудово в Україні з відкритими даними насправді та як бізнес здатен впливати на розвиток цієї сфери ‒ розповів виданню Мind засновник і СЕО YouControl, Сергій Мільман

Новини 10 грудня 2021 р.

YouControl запустив безоплатний інструмент з перевірки учасників закупівель в один клік

З 1 січня 2022 року вступають в силу зміни до Закону України "Про Публічні закупівлі". До уповноважених з публічних закупівель застосовуватиметься персональна відповідальність: від штрафів до позбавлення волі. Для уникнення таких ситуацій, підвищення ефективності тендерних закупівель та здійснення громадського контролю, фахівці YouControl розробили спеціальний інструмент ‒ "Аналіз тендерів".

Новини 9 грудня 2021 р.

"Аналіз тендерів": ідеальний інструмент перевірки публічних закупівель від YouControl

"Аналіз тендерів" – новий безоплатний інструмент YouControl для перевірки учасників тендерів, виявлення несумлінних компаній та проведення чесних та вигідних закупівель.   Ініціатор публічних закупівель має перевіряти учасників на відповідність до вимог закону.  Для належної перевірки потрібна інформація з відкритих та доступних джерел, отримання якої з розрізнених реєстрів займає багато часу.

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’