Повідомити про помилку або ідею
YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

YouControl запустив свій подкаст про людей в бізнесі!
35 хвилин концентрованої користі тут

Слухати
Статті

Важко заслужити, легко втратити: як репутація контрагента впливає на вас

19 березня 2021 р.

Важко заслужити, легко втратити: як репутація контрагента впливає на вас

Бізнес-розвідка в більшості випадків зводиться до перевірки "залізних" фактів про господарську діяльність контрагента. А менш конкретні обставини нерідко не беруться до уваги.

 

Ризикові репутаційні ознаки – один з чинників, на які Експрес-аналіз YouControl звертає вашу увагу при перевірці контрагента. Фактор "спрацьовує" і показується в досьє компанії, якщо співпраця з нею може негативно позначитися на вашій діловій репутації. Пояснюємо, що це означає і чому потрібно бути особливо обачним при співпраці з таким контрагентом.

 

Що може загрожувати репутації

 

Ризик репутації, в розумінні НБУ, – це несприятливий імідж компанії в очах клієнтів, контрагентів, потенційних інвесторів або органів нагляду.

 

Крім того, НБУ в Постанові про фінансовий моніторинг пов'язує критерії ризику з репутацією кінцевого бенефіціарного власника (КБВ) юридичної особи. Зокрема, з обмеженою дієздатністю КБВ, позбавленням волі або наявністю інформації про відкриті кримінальні провадження з розслідування злочинів.

 

Тобто, репутаційні ризики з точки зору НБУ – це не просто "імідж" компанії, а цілком конкретні дані про контрагента або його КБВ в офіційних чи публічних джерелах.

 

При аналізі інформації з публічних джерел необхідно враховувати авторитетність цього джерела, його надійність і незалежність, а також якість викладених матеріалів.

 

Як перевірити репутацію компанії

 

Особливість репутаційних ризиків така, що простіше їм запобігти, ніж виправити зіпсовану репутацію. Тому репутацію контрагента важливо з'ясувати перед початком ділових відносин з ним.

 

Найпростіший спосіб перевірити ділову репутацію контрагента – знайти інформацію про нього в пошукових системах. Зверніть увагу на відгуки про діяльність компанії, публікації в ЗМІ. Це дасть мінімальне розуміння про благонадійність компанії.

 

А якщо потрібна додаткова інформація – перевірка через YouControl дозволяє виконати цю вимогу, навіть якщо раніше ви ніколи не проводили бізнес-розвідку.

 

Дані про репутаційні ризики відображаються в досьє контрагента першочергово в Експрес-аналізі.

 

Щоб почати перевірку, введіть назву компанії або її ідентифікаційний код (ЄДРПОУ) в рядок пошуку на головній сторінці.

 

Коли на екрані з'явиться досьє компанії, результати Експрес-аналізу будуть в самому його початку – у вигляді переліку факторів ризику і трьох вкладок, одна з яких так і називається: "Фінансовий моніторинг". У цій вкладці акцентовані саме ті фактори, які актуальні з точки зору НБУ. Якщо у контрагента погана репутація, саме в цій вкладці ви побачите дані.

 

Більше про можливості Експрес-аналізу: Інструкція.

 

Це тільки одна з серії статей про ризик-фактори. Інші статті:

1. Що якщо у контрагента немає ліцензії?

2. Перевірка керівника перед укладенням договору з компанією

3. Як і навіщо перевіряти повноваження директора

4. Ризикові види діяльності

5. Про що свідчать часті зміни в документах компанії

6. Ризики співпраці з неплатниками податків

7. Чому репутація контрагента важлива – ви тут.

8. Контрагент в країні з високим рівнем корупції – скоро.


 

Почніть перевірку прямо зараз.

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’