Повідомити про помилку або ідею
YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

Статті 24 вересня 2021 р.

Довіряти, перевіряти чи управляти? Інструменти для роботи з діловою репутацією

Поділитися:
Довіряти, перевіряти чи управляти? Інструменти для роботи з діловою репутацією

Репутація компанії – явище досить умовне, щоби її можна було виміряти. Але достатньо вагоме, щоби вплинути на пошук партнерів, ділову співпрацю й господарську діяльність. Ризик-менеджери й керівники знають про це без нагадувань, а ось про інструменти для глибокої перевірки бізнес-репутації хочемо нагадати.

 

"Ми такі, якими нас бачать клієнти" – таку заяву зробив засновник корпорації Virgin Group Річард Бренсон. Репутація самого Бренсона вам, напевно, відома: з його гучними успішними стратегіями він давно набув прізвисько "лідер трансформацій". Але це не завадило газеті Daily Mail провести кампанію про кримінальний злочин Бренсона – ухилення від сплати податків. З тим меседжем, що навіть для такої великої постаті пляма на репутації може стати вагомою причиною, щоби не довіряти свої гроші фінансовим підприємствам Бренсона.

Репутація – явище комплексне, і напрацьовується поступово. Як залікова книжка в університеті, спочатку ви "працюєте" на репутацію, і тільки потім репутація – на вас. А джерелом інформації є ЗМІ та медіа. Тому одним із ключових способів перевірки ділової репутації контрагента є аналіз інформації про нього в медіа.

Публікації негативного характеру про компанію та пов’язаних із нею осіб потрібно брати до уваги при прийнятті рішення про співпрацю. В іншому випадку партнерство може зіпсувати і вашу репутацію. А негативна репутація – ризик відмов у співпраці, підозри в корупційних махінаціях, недовіра співробітників і клієнтів.

 

Як відстежувати репутацію контрагентів

 

Перший і найочевидніший спосіб контролювати репутацію в ЗМІ – відстежувати згадки вручну, делегуючи ці обов’язки одному або декільком співробітникам. Інший варіант – довірити моніторинг репутації спеціалізованим агентствам. У кожного способу є свої недоліки: витрати часу й сил, ризик втратити важливі дані, вартість таких послуг.

У системі YouControl є інструмент "Репутація в медіа", який інтегрує медійні розслідування в досьє фізичних і юридичних осіб в аналітичній системі. Супутня мета – архівація суспільно важливих медійних розслідувань.

Цей інструмент для дотримання норм закону й репутаційного менеджменту можуть використовувати служби безпеки, юристи, відділ закупівель, керівник або власник компанії. І журналісти, громадські активісти – щоби знайти всі розслідування щодо діяльності потрібної компанії або особистості.

Нюанс: формуванням репутації компаній і окремих медійних персон займаються професіонали – власні піарники й маркетологи, або спеціалізоване репутаційне агентство. Вони деколи "чистять" медійний простір від невигідних згадок. Але в YouControl інформація збережеться у разі її зникнення з інтернету.


Перевірте репутацію контрагента якнайшвидше!

Поділитися:

Читайте також:

Статті 14 липня 2021 р.

Фінансовий моніторинг фізичних осіб: як не наразитися на штрафи

У 2020 році були внесені зміни до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму". Відповідно до нових правил, суб'єкти первинного фінансового моніторингу (СПФМ) мають проводити перевірку своїх клієнтів. Тому фізосіб будуть перевіряти під час укладання угод та проведення фінансових операцій.

Статті 2 липня 2021 р.

І так зійде: шкідливі поради при роботі з контрагентами

Критичне мислення – корисний інструмент для прийняття рішень, "ексклюзивно" властивий людям, на відміну від комп'ютерів. Здатність брати інформацію під сумнів – основа творчості, аналізу, пошуку нових рішень, в тому числі в бізнесі. У цій статті розглянемо "альтернативні" підходи до роботи з контрагентами і ділової розвідки. Що, якщо…   1. Не перевіряти статус компанії.   ⚡️Чим ризикуєте:

Новини 1 липня 2021 р.

Моніторинг контрагентів: не втомлюється, нічого не забуває, не підводить

Моніторинг невпинно працює для вас 24/7, тримаючи руку на пульсі компаній. Ми допрацювали його, суттєво розширили функції та розповідаємо про його нові можливості! Спойлер: тепер сповіщення про зміни компаній та фізосіб можна отримувати в месенджери. Але це тільки одне з оновлень.   Моніторинг – це бот, що стежить за компаніями, фіксує зміни у відкритих реєстрах, формує для вас звіт, економить час і нічого не випускає з уваги.   Що саме робить Моніторинг?  

Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’