Повідомити про помилку або ідею
YouControl
logo youcontrol
УКР
youcontrol youcontrol
0 800 309 077
Дзвінок безкоштовний
УКР

Зареєструйтесь і перевірте 10 компаній безкоштовно, або отримайте консультацію по номеру 0 800 309 077.

Комплаєнс

Уроків: 37
Увійти Реєстрація на курс

Цей курс унікальний, адже написаний нашими партнерами: юристами, працівниками банківських установ, деяких державних органів та іншими майстрами своєї справи. Він абсолютно необхідний вам, якщо ви хочете мінімізувати свої ризики від співпраці з компаніями, перевіряючи їх відповідність власним очікуванням й чинному законодавству. Відмінною особливістю цього курсу є також наявність уроків, підготованих іноземними спеціалістами. У курсі "Комплаєнс" ви можете проходити уроки від представників Великобританії, Канади та інших країн.

 

Пройшовши курс "Комплаєнс", ви навчитеся:

  • розумітися на базових принципах та особливостях комплаєнсу;
  • працювати на випередження у питанні захисту інтересів своєї компанії, її репутації та фінансової складової;
  • розрізняти функціональні напрями комплаєнс-контролю;
  • та багато іншого!

 

Як відбувається навчання на курсі "Комплаєнс"?

Програма складається з теоретичного та практичного модуля, уроків від іноземних спеціалістів. Кожного тижня ми додаємо до курсу новий урок. Наразі у курсі комплаєнсу майстрами своєї справи вже підготовані уроки на такі теми: 

  • Комплаєнс: ознайомлювальний урок
  • Санкційний комплаєнс
  • Правове регулювання комплаєнсу в Україні
  • Комплаєнс в галузі захисту персональних даних
  • Фінмоніторинг як різновид комплаєнс-контролю
  • Комплаєнс-контроль в Україні
  • Комплаєнс безпеки в компанії
  • Комплаєнс у закупівлях
  • Комплаєнс у роботі з третіми сторонами
  • Юридичний комплаєнс
  • Робота з публічними діячами в фінансових установах
  • Інтегрована модель GOVERNANCE, RISK and COMPLIANCE
  • Комплаєнс та ризик-менеджмент
  • Місце і роль комплаєнс-менеджменту в корпоративному управлінні
  • Антикорупційний комплаєнс
  • Комплаєнс на юридичному ринку. Фінансовий моніторинг для адвокатів
  • Комплаєнс іноземних контрагентів
  • Комплаєнс персоналу
  • Внутрішня оцінка корупційних ризиків
  • Моніторинг, аналіз та оцінка комплаєнс системи
  • Ідентифікація та верифікація як частина належної перевірки клієнта
  • Гаряча лінія і система внутрішніх перевірок як ефективний механізм мінімізації комплаєнс ризиків
  • Управління ризиками конфлікту інтересів
  • Заходи компанії щодо посад з підвищеним рівнем ризику (вище низького)
  • Введення до зловживань на ринку
  • Захист викривачів. Донощик чи герой?
  • Аудит на основі оцінки ризиків. Нове обличчя аудиту (дослідження на прикладі COVID-19)
  • Операції з використанням інсайдерської інформації і штрафи за маніпулювання ринком — що слід засвоїти з цього
  • SpeakUp культура
  • Знання, навички та відповідальність співробітника з питань комплаєнсу
  • Загальний регламент про захист даних (GDPR)
  • Jiko Kanri — японська техніка самоуправління
  • Розуміння поняття КБВ (кінцевого бенефіціарного власника). Навіщо це потрібно?
  • Боротьба з відмивання грошей: акцент на "шаруванні"
  • Етичний тон, що його задає керівництво
  • Використання компаній-оболонок
  • Фінансовий комплаєнс

 

Фінальний етап кожного заняття - оцінка отриманих знань шляхом проходження тестування. У ньому містяться питання та завдання по всій програмі уроку.


Реєстрація на курс
Список уроків в цьому курсі

Отримайте знання від кращих експертів на ринку
Реєстрація в академії
Додайте застосунок «Youcontrol» на головний екран
Натисніть load -> ‘Додати на початковий екран’